اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دیدار فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا با تعدادی از خانواده شهداء و رزمندگان اهل سنت ارتش

در هفته بیست و چهارم از بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و بمناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص)و هفته وحدت،فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا با تعدادی از خانواده شهداء و رزمندگان اهل سنت ارتش دیدار کردند.

دیدار فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا با تعدادی از خانواده شهداء و رزمندگان اهل سنت ارتش

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل  ازروابط عمومی کمیته گرامیداشت هفته دفاع مقدسامیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان گفت:  امروزه تلاش و زحمت خانواده شهداءکمتر از ایثارگری و فداکاری خود رزمندگان در ایام دفاع مقدس نیست و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد را مرهون خون شهداء و حضور فرزندان شهداء در خط ولایت دانست.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا بیان کرد: ما بر خود وظیفه میدانیم که با اقتدار در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت باشیم.

در این دیدار امیر بازنشسته بهروز اکبری با تبریک تهنیت ایام،به نقشه تفرقه انگیزانه دشمن اشاره نمودند و عنوان کرد: با حفظ وحدت و یک دلی میتوان نقشه شوم دشمنان را خنثی کرد .

در پایان از پیشکسوت اهل سنت امیر بهروز اکبری و سه خانواده شهید اهل سنت ( شهید عبدل ماککی، شهید سلطان سعیدی رباط، شهید جعفر بتول زاده) تجلیل بعمل آمد.

 انتهای پیام/۷۰۰۴۵

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول