اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گانتز: سیاست فشار حداکثری بر ایران حفظ شود

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شده که سیاست فشار حداکثری علیه ایران باید حفظ شود.

گانتز: سیاست فشار حداکثری بر ایران حفظ شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه در نشستی با سفرای اتحادیه اروپا ادعا‌هایی را درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران مطرح کرد. 

به نوشته وبگاه صهیونیستی «اسرائیل دیفنس»، گانتز در ابتدای اظهارات خود مدعی شد که ایران نزدیک است که به قابلیت‌ هسته‌ای دست یابد و این مسئله بیشتر از اسرائیل برای جهان مشکل‌ساز خواهد بود.

وی همچنین مدعی شد: «من هیچ شکی ندارم که هر دولت آمریکایی با ابزار‌های موجود یا جدید، مانع از دستیابی ایران به قابلیت هسته‌ای خواهد شد.»

گانتز در ادامه اظهارات خود همچنین ادعا کرد که آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی باید سیاست فشار حداکثری را بر ایران حفظ کنند و با مردم ایران مستقیماً رابطه برقرار کنند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پایان اظهارات خود همچنین مدعی شد: «تلاش ایران برای دستیابی به تسلیحات هسته‌ای می‌تواند به ایجاد یک رقابت تسلیحاتی در منطقه منجر شود و هر توافقی [با این کشور] لزوماً نتیجه مطلوب را نخواهد داشت.»

رژیم صهیونیستی بار‌ها ادعا‌های این چنینی در خصوص مسئله هسته‌ای ایران مطرح کرده است و این در حالی است که تنها رژیمی که دارای زرادخانه تسلیحات اتمی در منطقه غرب آسیا است، رژیم صهیونیستی است. این رژیم در پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای عضو نیست و برنامه هسته‌ای آن تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول