اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مستضعفان، صاحبان اصلی انقلاب اسلامی/ رمز عبور ایران اسلامی از شرایط دشوار

استاندار آذربایجان‌شرقی، مستضعفان و نیازمندان را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و گفت: همه ما در قبال رفع نیازهای اقشار نیازمند جامعه مسوولیم و باید بیش از پیش برای توسعه روحیه نوع‌دوستی و دستگیری از محرومان تلاش کنیم.

مستضعفان، صاحبان اصلی انقلاب اسلامی/ رمز عبور ایران اسلامی از شرایط دشوار

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در مراسم تجلیل از مراکز نیکوکاری استان با قدردانی از عملکرد اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان اظهار داشت: با سیاستگذاری‌های کلان این مجموعه در کشور، اقدامات بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف همچون اشتغال، معیشت و تامین مسکن برای اقشار نیازمند جامعه انجام شده است.

وی با بیان اینکه مستضعفان و پابرهنگان، ولی نعمت مسوولان و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند، ابراز کرد: سازمان‌های حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی تمامی تلاش خود را برای رفع مشکلات مختلف نیازمندان جامعه به‌کار گرفته‌اند.

استاندار آذربایجان‌شرقی در همین راستا یادآور شد: مشارکت مردم و به‌خصوص خیران در رفع نیازهای نیازمندان از اهمیت بسیار ویژه‌ای در شرایط کنونی برخوردار است که انتظار داریم طرحی نو دراندازیم و برنامه‌های حمایتی مستمر برای نیازمندان جامعه تدوین و اجرایی شود.

پورمحمدی با اشاره به مشارکت خوب مردم تبریز و آذربایجان در برهه‌های مختلف و سوابق درخشان مردم این خطه از کشور در دستگیری از محرومان عنوان کرد: در گذشته‌هایی نه چندان دور، در کوچه به کوچه تبریز و سایر شهرستان‌های استان، خیریه‌های مختلفی وجود داشته و بسیاری از بزرگان این دیار، اموال خود به نفع عموم جامعه وقف کرده‌اند.

 وی در همین زمینه و با اشاره به مشکلات ناشی از بحران کرونا در استان متذکر شد: با افتخار اعلام می‌کنیم که این روحیه نه تنها تضعیف نشده بلکه روز به روز تقویت شده است. مشارکت بسیار خوب مردم استان در حمایت از اقشار آسیب‌دیده از کرونا، اثباتی بر استمرار روحیه نیکوکاری و نیت‌های خیر و نوعدوستی در جامعه حکایت دارد.

پورمحمدی، تحریم‌های ظالمانه غرب را اصلی‌ترین عامل مشکلات و فشارهای اقتصادی فعلی در کشور برشمرد و ادامه داد: استکبار جهانی و به‌خصوص آمریکای خون‌آشام از هیچ اقدامی بر علیه ایران اسلامی دریغ نکرده و در طول چهل سال گذشته، شدیدترین تحریم‌ها را علیه ایران اسلامی اعمال کرده‌اند.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی، رمز عبور ایران اسلامی از شرایط دشوار کنونی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه برنامه‌های مهمی در دولت، مجلس و قوه قضائیه برای رفع مشکلات اقتصادی در حال اجراست و امیدواریم فشارهای تاریخی فعلی را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.

در این مراسم از مراکز نیکوکاری استان با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تجلیل شد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول