اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

پیام تسلیت دفتر تحکیم وحدت در پی شهادت دانشجویان دانشگاه کابل

دفتر تحکیم وحدت طی پیامی حمله به دانشگاه کابل را محکوم کرد و به شهادت رسیدن تعدادی از دانشجویان در این حمله تروریستی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت دفتر تحکیم  وحدت در پی شهادت دانشجویان دانشگاه کابل

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه دفتر تحکیم وحدت طی پیامی در پی حمله تروریستی به دانشگاه کابل، اعلام کرد: دانشجویان دفتر تحکیم وحدت ضمن ابراز همدردی با دانشجویان افغانستانی، این عمل جنایتکارانه را به شدت محکوم نموده، به امید روزی که این جریان‌ها همانطور که در عراق و سوریه از بین رفته‌اند در افغانستان هم به اضمحلال و نابودی خواهند رفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ"

ای پیامبر! هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.️

خبر حادثه حمله تروریستی به دانشجویان دانشگاه کابل سبب اندوهگین و ناراحت شدن قلوب گردید.

این چنین اتفاقات نشان از ضعیف شدن و نفرت جریان تکفیری در منطقه نسبت به تیپ فاطمیون دارد، گروهی که با حضور جوانان ولایی افغانستانی در دفاع از حرم اهل بیت علیه السلام چه در عراق و چه در سوریه معادلات جریان تکفیری غربی در منطقه را بهم ریخته‌اند.

️دانشجویان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت ضمن ابراز همدردی با دانشجویان افغانستانی، این عمل جنایتکارانه را به شدت محکوم نموده، به امید روزی که این جریان‌ها همانطور که در عراق و سوریه از بین رفته‌اند در افغانستان هم به اضمحلال و نابودی خواهند رفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول