اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

توئیتر: ترامپ با ترک کاخ سفید آدم معمولی خواهد شد!

توئیتر اعلام کرد که در صورت پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ در ژانویه، دیگر توئیت های وی تحت پوشش سیاست های ویژه توییتر برای مقامات منتخب نخواهد بود.

توئیتر: ترامپ با ترک کاخ سفید آدم معمولی خواهد شد!

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، در صورت پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ در ژانویه، دیگر توئیت های وی تحت پوشش سیاست های ویژه توییتر برای مقامات منتخب نخواهد بود.

اگر دونالد ترامپ در ژانویه دفتر ریاست جمهوری خود را ترک کند، به یک کاربر معمولی توییتر تبدیل می‌شود.

در طی چهار سال گذشته با حساب رئیس جمهور توییتر رفتار دیگری شده است. اگر وی یکی از سیاست های توییتر را نقض کند، شبکه اجتماعی توئیت وی را مانند اکثر کاربران حذف نمی کند. در عوض، یک هشدار به پست ضمیمه کرده و ارتقا الگوریتمی آن را محدود می‌کند اما آن را حذف نخواهد کرد.

این شرکت در دستورالعمل های قوانین و سیاست های خود می گوید که این کار را برای مقامات منتخب و دولت انجام می دهد زیرا ممکن است به نفع عموم مردم باشد که به آنها اجازه دهد توییت هایی را که در غیر این صورت حذف می شوند مشاهده کنند.

سخنگوی توییتر در بیانیه‌ای گفت: ما می خواهیم شفاف باشیم که حساب رهبران جهان بالاتر از سیاست های ما نیست. توئیت هایی که منجر به تاثیر بر هر کاربری می شوند شامل آن دسته از تبلیغات هستند که تبلیغ تروریسم، تهدیدهای صریح و مستقیم خشونت، افشای اطلاعات خصوصی و ارسال عکس‌های خصوصی بدون رضایت شخص تولید یا توزیع می‌شود.

اگر ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری در مقابل جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق شکست بخورد، از ۲۰ ژانویه فعالیتش به عنوان یک مقام دولتی متوقف می شود. در نتیجه، حساب توییتر او که عمدتا از حساب شخصی «realDonaldTrump@» توییت می‌کند و بیش از ۸۸ میلیون دنبال کننده دارد، دیگر در رده حساب‌های ویژه مقامات با آن برخورد نمی‌شود.

سخنگوی توییتر تأیید کرد که سیاستهایش برای رهبران جهان پس از ترک مقام منصوب، اعمال نمی‌شود. به عنوان مثال، «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق که در سال ۲۰۱۷ دفتر ریاست جمهوری را ترک کرد، هنوز هم به طور مرتب از حساب «BarackObama» خود برای ۱۲۵ میلیون فالوور(دنبال کننده) خود توییت می کند، و مانند هر کاربر توییتر دیگری از با وی رفتار می‌شود.

انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ هنوز تصمیم گیری و نهایی نشده زیرا آرا همچنان در چندین ایالت شمارش می شود.

توییتر طی هشت روز اخیر در توییت‌های مربوط به انتخابات ترامپ برچسب های هشدار دهنده الصاق کرده است.

این برچسب به کاربران می‌گوید که این توئیت که همچنان می‌توانند برای مشاهده روی آن کلیک کنند ممکن است در مورد انتخابات یا دیگر رویه‌های مدنی گمراه کننده باشد.

بلومبرگ پیشتر از تغییر رفتار توییتر با ترامپ در صورت شکست در انتخابات خبر داده بود.

این در حالیست که دونالد ترامپ به احتمال مسدود شدن حساب توئیترش بعد از باخت در انتخابات واکنش تندی نشان داد و نوشت: «توئیتر از کنترل خارج شده است!

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول