اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بیماران بستان‌آبادی، چشم به‌راه خیران

فرماندار بستان‌آباد، خواستار آماده‌سازی محل استقرار دستگاه سی تی اسکن، تجهیز، تکمیل اورژانس و راه‌‌اندازی محل اکسیژن‌ساز در بیمارستان بستان‌آباد را ضروری دانست و خواستار ورود خیران سلامت به تکمیل نواقص این بیمارستان شد.

بیماران بستان‌آبادی،  چشم به‌راه خیران

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، یدالله الهیاری امروز در جلسه تشکیل مجمع خیران سلامت شهرستان بستان‌آباد با اشاره به کمبودهای موجود در بیمارستان استاد شهریار لزوم مساعدت خیران را برای تکمیل آنها خواستار شد و اظهار داشت: آماده‌سازی محل استقرار دستگاه "سی تی اسکن"، تجهیز، تکمیل اورژانس بیمارستان استاد شهریار بستان‌آباد ضروری است.

فرماندار بستان‌آباد با اشاره به نیاز اکسیژن در بیمارستان استاد شهریار و مشکلات برای تامین آن  در شرایط کرونایی و غیرکرونایی، راه‌اندازی محل اکسیژن‌ساز در بیمارستان را خواستار شد.

الهیاری با اشاره به ظرفیت بالای بیمارستان استاد شهریار بستان‌آباد در صورت تکمیل نواقص آن، یادآور شد: خوشبختانه شاهد استقرار پزشکان متخصص زیادی در این بیمارستان در روزهای اخیر هستیم.

فرماندار بستان‌آباد با بیان اینکه در این بیمارستان بیمارانی از شهرستان‌های اطراف بستری هستند، ادامه داد: این بیمارستان می‌تواند جوابگوی سرریز بیماران مرکز استان و شهرستان‌های همسایه باشد.

الهیاری در این جلسه به دستاوردهای معنوی و اثرات مثبت کمک خیرخواهانه در اسلام را یادآور شد و افزود:کمک در دین اسلام با پیشینه تاریخی و در راه خدا از سفارشات پیامبر اسلام بوده و همواره در کشور ما بسیاری از مشکلات از حوزه کمک‌های خیران حل شده است.

فرماندار بستان‌آباد با بیان اینکه خیرات از باقیات و صالحات و صدقه جاریه است و از مردم خواست، خیرات اموات را در صورت امکان به سمت رفع نیازها و مشکلات جامعه سوق دهند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول