اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بازگشت امتیاز کارون به خرمشهر/ رویای صعود یا سودای فروش؟!

با رای کمیته استیناف، به‌دلیل عدم تمکین باشگاه داماش گیلان نسبت به پرداخت مطالبات واگذاری امتیاز نماینده خرمشهر به رشت، امتیاز تیم فوتبال کارون اروند به خوزستان عودت داده شد.

بازگشت امتیاز کارون به خرمشهر/ رویای صعود یا سودای فروش؟!

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای کمیته تعیین وضعیت را در خصوص پرونده شکایت باشگاه کارون اروند خرمشهر از باشگاه داماش گیلان تایید کرد.

بر همین اساس داماش گیلان موظف به استرداد امتیاز تیم فوتبال کارون اروند شد.

این در حالی است که نماینده خرمشهر پس از فروش امتیاز دسته اولی خود به استان گیلان، حضور ناموفق و پرحاشیه‌ای را در لیگ دو رقم زد و نهایتاً مشکلات مدیریتی حاکم بر این تیم، موجب انحلال این باشگاه شده بود.

با اتفاقات صورت پذیرفته و با نوع مدیریت و حجم مشکلاتی که در سابقه این باشگاه وجود دارد، مشخص نیست که پس از بازگشت امتیاز این تیم به خرمشهر، چه سرنوشتی در انتظار تیم کارون اروند خواهد بود.

مشکلاتی از قبیل فقدان منابع مالی لازم برای تیم‌داری، همچنین حجم بالای بدهی این باشگاه به بازیکنان و کادر فنی سابق و احتمالاً حق ورودی‌ها، جرائم، هزینه‌های جاری و حقوق پرسنل که در زمان فعالیت این باشگاه تلنبار شده بود، آیا اجازه فعالیت دوباره را به این تیم خواهد داد یا خیر؟

همچنین مشخص نیست که بازگشت این امتیاز به خرمشهر، برای احیای این تیم صورت گرفته است و یا مدیریت باشگاه کارون اروند خرمشهر، برای نقد کردن هزینه امتیاز این تیم، تلاش مجددی را آغاز کرده است.

اما امیر سامری در این خصوص، اظهار نظر مبهمی را صورت داده که طبق آن، اعلام کرده در صورتی که اسپانسری را برای از سرگیری فعالیت این تیم مشخص شود، به حضور مجدد در مسابقات خوش‌بین است، در غیر این‌صورت امکان فروش مجدد امتیاز این تیم، وجود دارد.

این تیم، پیش از این نیز با هزینه‌هایی که تحت عنوان حمایت از ورزش توسط سازمان منطقه آزاد اروند به سمت این باشگاه گسیل می‌شد، اداره می‌گشت که با مشخص شدن تخلفات صورت پذیرفته در این حوزه و عدم پرداخت‌های منظم به عوامل و بازیکنان، امکان تامین مجدد این هزینه‌ها از این محل را سلب کرده است.

بعید به‌نظر می‌رسد دیگر اسپانسرها، برای حمایت از این تیم رقبتی از خود نشان دهند و سرمایه خود را وقف تفکر ناموفق تیم‌داری در این باشگاه کنند.

در خصوص باشگاه کارون اروند خرمشهر، در دسترس‌ترین نظریه ممکن این خواهد بود که تلاش‌ها برای بازگشت امتیاز این تیم به خرمشهر، تنها برای نقد کردن هزینه انتقال امتیاز آن خواهد بود و تفکر دیگری در ورای آن، نگنجیده است.

انتهای پیام/۷۲۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول