اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مجمع نمایندگان فارس در کنار دانشگاه علوم‌پزشکی است

رئیس مجمع نمایندگان فارس با تقدیر از زحمات کادر درمان گفت: مجمع نمایندگان فارس تمام‌قد در کنار دانشگاه علوم‌پزشکی در مقابله با ویروس کرونا است.

مجمع نمایندگان فارس در کنار دانشگاه علوم‌پزشکی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی روز گذشته در نشست مشترک مجمع نمایندگان فارس با مدیران دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اظهار داشت: در این نشست اعلام می کنیم که اراده مجمع نمایندگان فارس کمک به دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان است.

وی با بیان اینکه سلامت مردم بر همه اومور مقدم است، افزود: با توجه به آمار تلفات، انتظار مجمع این است که مجموعه کادر درمان کاهش آمار فوت را در اولویت کار خود قرار دهند.

عزیزی پیگیری مطالبات کادر درمان را وظیفه نمایندگان مردم در مجلس برشمرد و اظهار داشت: از دانشگاه علوم پزشکی نیز انتظار داریم مطالبات خود را شفاف اعلام کنند تا از مراجع لازم پیگیری شود.

رییس مجمع نمایندگان استان فارس وجود ۱۸ نماینده در استان را یک ظرفیت مناسب برای پیگیری مطالبات عنوان کرد و خواستار استفاده دستگاه‌ها از این ظرفیت شد.

عزیزی همچنین افزود: مجمع با مجموعه وزارت بهداشت ارتباط بسیار خوبی دارد و قطعا می توان از این ظرفیت نیز به نفع استان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بهره برد.

وی با تقدیر از زحمات کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی، خواستار همکاری سایر دستگاه‌ها با این مجموعه شد.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و برخی از روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان نیز گزارشی از وضعیت دانشگاه در مقابله با کرونا ارایه کردند.

انتهای پیام/ ن

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول