اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

مدیر روابط عمومی نیروی دریایی ارتش دارفانی را وداع گفت

رضا اقصامی مدیر روابط عمومی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز به رحمت ایزدی پیوست.

مدیر روابط عمومی نیروی دریایی ارتش دارفانی را وداع گفت

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ارتش، کارمند رضا اقصامی مدیر روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، صبح امروز به دلیل ابتلا به کرونا، دار فانی را وداع گفت.

مرحوم اقصامی که از سال ۱۳۸۵ به استخدام نیروی دریایی ارتش درآمده بود، در بخش های مختلف فرهنگی و روابط عمومی  این نیرو از جمله گروه تلویزیونی، مدیریت روابط عمومی، خدمات شایانی در به تصویر کشیدن اقدامات، توانمندی ها و اقتدار نیروی دریایی در رزمایش ها، مناسبت های مختلف و... داشت.

وی از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا خدمات مخلصانه زیادی در انعکاس تلاش ها و اقدامات کادر درمانی نیروی دریایی ارتش در مقابله با این ویروس در کارنامه خود درج کرد و سرانجام در پی این اقدامات، خود نیز به بیماری کرونا مبتلا و پس از هفته ها بستری در بخش آی سی یو، بر اثر عوارض ناشی از این بیماری دار فانی را وداع گفت.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران این عروج در راه خدمت صادقانه به کارکنان ارتش و انعکاس تلاش های بی شائبه کادر درمانی نیروی دریایی ارتش  را به خانواده آن مرحوم و همکاران وی در این نیرو  تسلیت عرض می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول