اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سیاست‌های امریکا در برابر ایران تعریف شده است/تغییر رؤسای جمهور امریکا سودی برای ما ندارد

امام جمعه شهرستان لردگان گفت: آمریکا که عضو لابی جهانی صهیونیسم است در مقابل ایران سیاست‌های تعریف شده دارد.

سیاست‌های امریکا در برابر ایران تعریف شده است/تغییر رؤسای جمهور امریکا سودی برای ما ندارد

حجت الاسلام سیدمهدی تاج‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: آمریکا با آن همه ادعای دموکراسی‌ که می‌خواهد به دنیا انتقال بدهد در انتخاباتش نشان داد که کشوری پر از فساد، ترس و وحشت است و با تمام مشکلاتی که در جهان بوجود آورده و شناخته شده این انتخابات آمریکا را بیشتر به جهان شناساند.

امام جمعه شهرستان لردگان، افزود: آمریکا مظهر شیطان جهانی است و هر کس رئیس‌جمهور این کشور شود با فرد قبلی هیچ تفاوتی ندارد؛ آمریکا که عضو لابی جهانی صهیونیسم است در مقابل ایران سیاست‌های تعریف شده دارد و شرط ریاست جمهوری این کشور بیان سیاست‌ها و مواضع در برابر ایران است.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید به فکر مردم باشند، عنوان کرد: اینکه مسؤولان از تغییرات در آمریکا خوشحال شوند اشتباه است چراکه سیاست‌های آمریکا تعریف شده است و تغییری نخواهد کرد و به فرموده مقام معظم رهبری بصیرت واقعی را کسی دارد که تهدیدها را ببیند و فرصت‌ها را پیدا کند، کشور ما با الطاف الهی و عنایت امام زمان(عج) و هدایت مقام معظم رهبری راه خود را ادامه خواهد داد و زیربار هیچ برجام و حرف زوری نخواهد رفت.

تاج‌زاده ادامه داد: مسؤولان نیز از فرصت باقی‌مانده نهایت استفاده را بکنند و بدون اینکه پیشرفت کشور را به آن طرف مرز‌ها گره بزنند توانشان را برای پیدا کردن راه علاج برای مشکلات مردم بگذارند چراکه مردم بسیار گرفتارند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول