اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اقتصاد و معیشت مردم را با انتخابات آمریکا شرطی نکنیم

امام جمعه گنبدکاووس گفت: اقتصاد، معیشت مردم و افزایش قیمت ها در کشور ما بستگی به انتخابات آمریکا ندارد و این موضوعات را با انتخابات آمریکا شرطی نکنیم.

اقتصاد و معیشت مردم را با انتخابات آمریکا شرطی نکنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه اظهار کرد: سیاست آمریکا به مانند یک جفت کفش است که هر کاندیدا رای بیاورد بمانند لنگه یک کفش بوده و تفاوتی در تغییر سیاست‌های آنها نخواهد داشت.
وی با اشاره به سیاست استکبارستیزی ایران اسلامی تصریح کرد: سیاست و خطوط ایران اسلامی روشن و شفاف بوده و ما هرگز از سیاست استکبارستیزی، تقویت جبهه مقاومت و تقویت آنچه باعث قوی شدن ایران می‌شود دست بر نمی‌داریم.
امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: انتخابات آمریکا و اینکه چه کسی رئیس جمهور این کشور خواهد شد در اقتصاد، معیشت مردم و افزایش قیمت‌ها در کشور تاثیر ندارد و نباید اینگونه موضوعات را با انتخابات آمریکا شرطی کنیم.

* انحطاط سیاسی، مدنی و اخلاقی آمریکا به‌زودی تابلویی برای همه جهانیان خواهد شد
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره افول آمریکا بیان داشت: وعده رهبر معظم انقلاب بر افول آمریکا در حال تحقق بوده و انحطاط سیاسی، مدنی و اخلاقی آمریکا به‌زودی تابلویی برای همه جهانیان خواهد شد.
ترابی با بیان اینکه مناظره بین کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا سبب نشان دادن  چهره واقعی این کشور شده است، تصریح کرد: این مناظره‌ها جیزی را تغییر نمی‌دهد جز اینکه سیاست‌ها ماسک‌ها و چهره واقعی آنها مشخص شد و این نشان از پیروزی بزرگ ایران بوده که آنها حقایق را بیان می‌کنند.
وی حلال مشکلات کشور را داشتن دولت انقلابی جوان حزب‌اللهی نامید و گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری تنها علاج و درمان مشکلات کشور مانند مشکلات اقتصادی، قانون‌گریزی، گرانی و مفاسد اقتصادی داشتن دولت انقلابی جوان و حزب‌اللهی است و این امر میسر نمی‌شود تا زمانی که هم رئیس جمهور هم وزرا و کابینه آن، هم استانداران و مدیران پایین‌تر دولت جوان انقلابی و حزب‌اللهی باشند.

* با افزایش قیمت ارز نباید در جامعه شاهد افزایش قیمت کالاهای اساسی باشیم
امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری تنها 20 درصد از نیاز کشور با ارز تامین می‌شود و در بقیه موارد ما خودکفا هستیم و با افزایش قیمت ارز نباید در جامعه شاهد افزایش قیمت کالاهای اساسی باشیم.
وی خاطرنشان کرد: این افزایش قیمت بی‌رویه نشان از نظارت و مدیریت ضعیف دولتمردان بوده و آنها به جای تائید سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه این افزایش قیمت توجیه ندارد باید حساسیت نشان داده و وارد عمل شوند تا شاهد چنین وضعیتی در کشور نباشیم.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول