اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

جلوی اخراج چند کارگر هفت‌تپه گرفته شد/ مطالبات کارگری از مسیر قانونی پیگیری شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: ورود مسئولان استانی به موضوع صرفا در جهت جلوگیری از هرگونه مشکل تا بررسی دقیق زوایای مختلف آن بوده است و از اخراج کارگران هم جلوگیری شد و  بر همین اساس حقوق و مزایای کارگران مذکور هم کاملآ  پرداخت می شود و مدیریت شرکت طی نامه ای تا تعیین تکلیف وضعیت کارگران آنها را ممنوع الورود کرده است.

جلوی  اخراج چند کارگر هفت‌تپه گرفته شد/ مطالبات کارگری از مسیر قانونی پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ارسلان غمگین در مورد مسائل اخیر پیش آمده در شرکت نیشکر هفت تپه، اظهار کرد: پیرو مسائل به وجود آمده در شرکت نیشکر هفت تپه و درگیری چندتن از کارگران با مدیرعامل شرکت و اعلام عدم نیاز مدیریت نیشکر هفت تپه به تعدادی از کارگران و ارجاع موضوع به اداره کار، بلافاصله به دلیل اهمیت موضوع هفت تپه و جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی دشمنان و معاندان، مسئولان استانی جهت بررسی موضوع ورود کردند. 

وی با اشاره به اینکه موضوعات کارگری باید از مسیر قانونی و به دور از جنجال بررسی شود، افزود: ورود مسئولان استانی به موضوع صرفا در جهت جلوگیری از هرگونه مشکل تا بررسی دقیق زوایای مختلف آن بوده است و از اخراج کارگران هم جلوگیری شد و بر همین اساس حقوق و مزایای کارگران مذکور هم کاملآ پرداخت می شود و مدیریت شرکت طی نامه ایی تا تعیین تکلیف وضعیت کارگران آنها را ممنوع الورود کرده است که قطعا اداره کار شهرستان شوش آمادگی دارد تا به شکایت کارگران مذکور در اسرع وقت رسیدگی کند.

غمگین افزود: بطور کلی قطعا نگاه دولت و خصوصا وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، حفظ اشتغال، حفظ و رونق تولید و رعایت قانون برای همه چه کارفرما چه کارگر است، اصول و انضباط و رفتار سازمانی از سوی همه بسیار مهم و برای ادامه روند تولید در هر کارخانه یا شرکتی حیاتی است.

وی گفت: به نظر می رسد به لحاظ حفظ آرامش و روند تولید و مهمترین موضوع دیگر حفظ اشتغال موجود بهتر است از اظهارنظرهای غیرکارشناسی خودداری کنیم و موضوعی کاملا صنفی و درون یک شرکت را سیاسی و امنیتی نکنیم، تا ناخواسته خوراک به دشمنان نداده باشیم .

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول