اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آمریکا و اروپا هیچ‌وقت قابل اعتماد نیستند

امام جمعه شهرستان ورامین گفت: آمریکا و اروپا هیچ‌گاه دلسوز ملت ایران اسلامی نبوده و اعتماد به آن‌ها نجات‌بخش نیست.

آمریکا و اروپا هیچ‌وقت قابل اعتماد نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه شهرستان ورامین در پیامی تحت عنوان پیام جمعه، ضمن دعوت و سفارش خود و همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: تقوا بهترین سرمایه یک انسان در دنیا و آخرت است تا جایی که خداوند متعال در قرآن کریم فرمودند؛ «هر کجا از تقوا دور شدیم دچار سختی و گرفتاری خواهیم شد».

وی گفت: اگر سرگذشت امت‌های گذشته را بررسی کنیم می‌بینیم وقتی مردم گرفتار گناه و معصیت شدند سختی‌ها و بدی‌ها دامن‌گیر آن‌ها شده است، لذا استغفار و توبه از گناهان می‌تواند در دور کردن بلاها و گرفتاری‌ها تأثیرگذار باشد و خداوند انشاالله گناهان ما را مورد بخشش و مغفرت خود قرار دهد.

امام جمعه ورامین در خصوص مشکلات اقتصادی موجود در کشور، بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کردند بسیاری از این مشکلات با همت و تلاش و مدیریت صحیح قابل حل خواهد بود و باید مسؤولان امر با دلسوزی به فکر راه‌حل این مشکلات در درون کشور باشند.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی خاطرنشان کرد: آمریکا و اروپا هیچ‌گاه دلسوز ملت ایران اسلامی نبوده و اعتماد به آن‌ها نجات‌بخش نیست.

وی عنوان کرد: آمریکا و اروپا با انقلاب اسلامی دشمنی دارند و خودشان به شدت دچار مشکلات داخلی هستند و رفتارهای آن‌ها مایه سرافکندگی شده است، لذا نباید به آن‌ها امید داشت چرا که آن‌ها با انقلاب اسلامی دشمنی دارند و انقلاب اسلامی هم با استکبار جهانی مبارزه کرده است پس باید مردم و مسؤولان دست‌به‌دست یکدیگر داده و با توجه به تولید و صنعت این مشکلات را برطرف کنند و امید داریم با لطف و عنایت خداوند متعال و مردم عزیز در این امتحان الهی نیز پیروز شوند.

نماینده ولی فقیه در ورامین با تأکید بر اینکه باید با قرآن‌کریم و دعا انس بیشتری داشته باشیم، گفت: باید به پیروی از روش و سیره پیامبر و اهل بیت اهمیت دهیم و بدانیم عاقبت به خیری ما در همین بوده چرا که این دنیا گذر است و دیر یا زود همه خواهند رفت و باید به فکر توشه آخرت باشیم و توشه آخرت نیز جز تمسک به قرآن و اهل بیت نیست.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی در پایان ضمن سفارش به مردم گفت: مردم عزیز با مسؤولان در جهت مبارزه با بیماری همکاری کنند، رعایت دستورات بهداشتی برای حفظ سلامت خودمان بسیار ضروری است، امید است با همکاری مردم و همت بیشتر مسؤولان این بیماری از این سرزمین دور شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول