اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

افزایش نگرانی از افزایش مراجعه بیماران تنفسی با آغاز فصل باران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از نگرانی کادر درمان مبنی بر افزایش مراجعات با علائم تنفسی هم‌زمان با آغاز بارش‌ها در استان خبر داد.

افزایش نگرانی از افزایش مراجعه بیماران تنفسی با آغاز فصل باران

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد ابول‌نژادیان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته آینده سامانه بارشی وارد خوزستان خواهد شد و نگران اولین بارندگی پاییزی و افزایش بار مراجعه به بیمارستان‌ها هستیم.

وی افزود: کسانی که سال‌های قبل به دنبال اولین بارندگی پاییزی خس خس سینه، تنگی نفس و علائم تنفسی داشته‌اند باید قبل از آغاز بارندگی در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده به پزشک مراجعه کنند یا حداقل اسپری تنفسی را صبح و بعد از ظهر استفاده کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: این افراد، در زمان بارندگی از منزل خارج نشوند و دو سه روز بعد از بارندگی، از اسپری استفاده کنند.

ابول‌نژادیان یادآور شد: با توجه به هرس درختان کنوکارپوس توسط شهرداری اهواز، امیدواریم کمترین آسیب به مردم وارد شود اما این موضوع منوط به این است که افرادی که سال‌های قبل سابقه آسم، تنگی نفس و علائم تنفسی داشته‌اند یا امسال با آغاز فصل پاییز عطسه، آبریزش بینی، خارش چشم و خارش گلو داشته‌اند، این احتمال را بدهند که به دنبال اولین بارندگی پاییزی دچار علائم تنفسی شوند و تمهیدات لازم را بیاندیشند.

وی خاطرنشان کرد: در بیمارستان‌ها همه تمهیدات لازم برای پذیزش این قبیل بیماران اندیشیده‌ شده است.

انتهای پیام/۷۲۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول