اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پنالتی لحظه آخری فولاد پیروزی را از ذوب‌آهن گرفت

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی به پایان رسید.

پنالتی لحظه آخری فولاد پیروزی را از ذوب‌آهن گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۳۰ و در ورزشگاه فولادشهر میزبان فولاد خوزستان است.

بازی در دقایق ابتدایی روند خوبی نداشت و هر ۲ تیم به دنبال پیدا کردن شناخت از یکدبگر بودند اما شاگردان نکونام در فولاد روی یک صحنه و با ضربه سر موفق شدند نخستین گل بازی را به ثمر برسانند.

در ادامه سبز‌پوشان برای جبران گل خورده جلو کشیدند و در دقایق پایانی سوار بر بازی بودند اما موفق به گلزنی نشدند؛ در مقابل فولاد در ضدحملات و ضربات ایستگاهی خطرناک ظاهر شد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر فولاد به پایان برسد.

ذوب‌آهن نیمه دوم را بهتر شروع کرد و از همان دقایق ابتدایی بازی برای به ثمر رساندن گل تساوی تلاش کرد و در نهایت در دقیقه ۷۶ به گل رسید؛ ذوبی‌ها از غافلگیری فولاد استفاده کرده و ۳ دقیقه بعد دوباره به گل دست پیدا کردند.

در ادامه نیمه دوم بازیکنان فولاد برای به تساوی کشاندن بازی حملات زیادی روی دروازه ذوب‌آهن ترتیب دادند و در وقتی‌های اضافه از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند؛ به این ترتیب این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

داور: مهدی مرجان‌زاده

کمک‌داوران: یعقوب سخندان، پوریا زحمتی و ابوالفضل گرجی

کارت زرد: لوسیانو پریرا دقیقه ۲۶ و ساسان انصاری دقیقه ۹۵ از فولاد خوزستان - حسین مجلسی دقیقه ۶۴، قاسم حدادی‌فر دقیقه ۷۳ و رحمان رضایی دقیقه ۸۹ از ذوب‌آهن

کارت قرمز: -

گل: موسی کولیبالی دقیقه ۱۱ برای فولاد خوزستان - دارکو بیدوف دقیقه ۷۶ و ۷۹ برای ذوب‌آهن

ترکیب ذوب‌آهن اصفهان:

شهاب گردان، حمید ملکی، وحید محمدزاده، محمد قریشی، فرشاد محمدی‌مهر، قاسم حدادی‌فر، عرفان پورافراز، میلاد جهانی، دارکو بیدوف، ایوان مارکوویچ و ابوالفضل بابادی عکاشه

سرمربی: رحمان رضایی

ترکیب فولاد خوزستان:

محسن فروزان، موسی کولیبالی، عارف آغاسی، مجتبی نجاریان، مهران درخشان‌مهر، محمد آبشک، محمدزبیر نیک‌نفس، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده، محمد قاسمی‌نژاد و لوسیانو پریرا

سرمربی: جواد نکونام

اتفاقات مهم بازی:

- دقیقه ۱۱

ارسال خطرناک بازیکن فولاد از کنار محوطه جریمه روی دروازه ذوب‌آهن رفت و موسی کولیبالی با یک ضربه سر پرقدرت نخستین گل بازی را به ثمر رساند.

- دقیقه ۱۹

آیاندا پاتوسی ضربه خطا به سود فولاد را روی دروازه ذوب‌آهن ارسال کرد که ضربه سر کولیبالی را گردان به زیبایی راهی کرنر کرد.

- دقیقه ۳۱

ضربه خطا روی دروازه ذوب‌آهن ارسال شد که مدافعان به خوبی توپ را دور کردند اما محمد آبشک پشت محوطه صاحب توپ شد و ضربه پرقدرت این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

دقیقه ۵۶

ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه فولاد برای ذوب‌آهن اعلام شد که ضربه میلاد جهانی در مرحله اول به خط دفاعی برخورد کرد و در مرحله دوم به بیرون رفت.

- دقیقه ۷۶

عرفان پورافراز با اشتباه مدافع فولاد صاحب توپ شد و ارسالی را روی دروازه فولاد ترتیب داد که دارکو بیدوف در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با یک ضربه راحت گل تساوی را برای ذوب‌آهن به ثمر رساند.

- دقیقه ۷۹

بازیکنان ذوب‌آهن برای به ثمر رساندن گل دوم از سمت راست خط دفاعی فولاد حمله کردند که ضربه میلاد جهانی بعد از برخورد به مدافع فولاد و تیرک دروازه مقابل دارکو بیدوف قرار گرفت و بیدوف دومین گل ذوب‌آهن را به ثمر رساند.

- دقیقه ۹۰ + ۵

ضربه پنالتی برای فولاد خوزستان اعلام شد که ساسان انصاری این ضربه را به گل دوم فولاد تبدیل کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول