اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بی‌خیالی و کم‌کاری مسوولان عامل مشکلات اقتصادی/شادی و شیون‌ها عامل شیوع کرونا در بهمئی

امام جمعه موقت بهمئی گفت: در شهرستان ما هم متاسفانه مراسمات شیون و شادی عامل اصلی شیوع کرونا است امیدواریم که این مورد را مراعات کنند هر کس به نوبه خود امر به معروف و نهی از منکر در تجمعات را گوشزد کند.

بی‌خیالی و کم‌کاری مسوولان عامل مشکلات اقتصادی/شادی و شیون‌ها عامل شیوع کرونا در بهمئی

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی حجت‌الاسلام صالح ویسی امام جمعه موقت شهرستان بهمئی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته 16 آبان 99 با اشاره به اعیاد پشت سر گذشته شده و میلاد پیامبر اظهار کرد: پیامبر اسلام اسوه حسنه بود و حضرت داعیه سیاست و قدرت به معنای صحیح آن را داشتند راه خیر و صلاح مردم را پیش گرفته و به دنبال اصلاح جامعه بودند. 

وی گفت: حتی آن حضرت حضرت برای اینکه مشرکان به اسلام متمایل شوند برای آنها دل می سوزاندند و دعا می‌کردند. 

ویسی در ادامه به فلسفه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ما ریشه در خون شهدا دارد و برای هر کرسی مدیریتی آن هزاران خون شهید به زمین ریخته شده است. 

امام جمعه موقت بهمئی ادامه داد: روا نیست بعد از چهل سال سیاسیون ما منتظر پیروز شدن رئیس جمهور شیطان بزرگ باشند. 

ویسی افزود: ترامپ یا بایدن هر دو سیاست واحدی در ارتباط با ایران دارند و فقط روش آنها فرق دارد  یک نفر با جنگ و سر و صدا و یک نفر با لباس‌های فاخر و ادکلن‌های فرانسوی و دیپلماتی دنبال نخود سیاه فرستادن و به عقب برگرداندن کشور و وعده‌های سر خرمن هستند.

ویسی گفت: روا نیست کشور معطل این مباحث شود که تاثیر آنچنانی بر مشکلات مردم ندارد مشکل مسکن گرانی سرسام آور اجناس در این دو سه ماه اخیر همه را کلافه کرده است. 

ویسی افزود: نباید کار به جایی برسد تا رهبر مسلمانان جهان که شرق و غرب عالم مسلمانان جهان وی را رهبر خود و جانشین خلف حضرت حجت می‌دانند در بزرگترین عید مسلمانان از گرانی‌ها گلایه کند.

ویسی افزود: مسولان اجرایی و نظارتی که نان این انقلاب را سر سفره خانواده های خود می‌برید این شرایط هیچ توجیهی جز بی‌خیالی و کم‌کاری شما ندارد لذا همه چیز را به تحریم گره نزنید این همه نیروی انسانی انقلابی و جوان درون کشور این سرمایه های درخشان و نخبه این همه نیروی کار چرا باید مشکل داشته باشیم.

ویسی ادامه داد: الان که ایران اسلامی همچون زمان نبی مکرم اسلام به جایی رسیده که از ابر قدرتهای بزرگ هیچ هراس و دست کمی در تکنولوژی و فناوری ندارد برای چه باید همه مسائل را با نگاه به بیرون ببینیم هر چه هست همین جاست مگر در بحث نظامی موشکی نانو تکنولوژی و هسته‌ا‌ی و فضایی تحریم نبودیم چطور از ابر قدرتهای بزرگ پیشی گرفتیم چرا در صنعت خودرو سازی و مباحث اقتصادی نتوانیم؟. 

ویسی در ادامه افزود: در مورد اوضاع ویروس منحوس کرونا هم طبق دستورات پزشکان تنها راه استفاده از ماسک در مجامع عمومی است. 

وی گفت: در شهرستان ما هم متاسفانه مراسمات شیون و شادی عامل اصلی شیوع کرونا است امیدواریم که این مورد را مراعات کنند  هر کس به نوبه خود امر به معروف و نهی از منکر در تجمعات را گوشزد کند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول