اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سرقت تجهیزات برق در دیشموک؛ مسوولان چاره‌اندیشی کنند

سرقت تجهیزات برق اعم از کابل و ترانس سال‌هاست که توسط سارقان در استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله در دیشموک به رویه‌ای تبدیل شده و لازم است مسوولان تدبیر کنند.

سرقت تجهیزات برق در دیشموک؛ مسوولان چاره‌اندیشی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، داستان سرقت کابل و ‌ترانس برق در استان کهگیلویه و بویراحمد رویه‌ای شده که سارقان از سال‌ها پیش آغاز کرده‌‌اند و تاکنون ضررهای زیادی متوجه بخش دولتی و همچنین مردم شده است.

سرقت کابل برق و ترانس تقریبا در همه نقاط استان مد شده و باید تدبیر و چاره‌ای برای جلوگیری از این کار کرد و با سارقانی که دستگیر می‌شوند برخورد سخت‌تری شود تا چنین دولت و مردم را دچار خسارت و ضرر و زیان نکنند و به عبارت دیگر اجازه ندهیم تخم‌مرغ دزد شتر دزد شده و چنان جسارت پیدا کنند که دست به سرقت‌های بزرگ‌تر بزنند.

در همین خصوص جبار روشن در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در دیشموک اظهار کرد: در دیشموک متاسفانه عده‌ای سرقت‌ کابل و تجهیزات برق را در دستور کار دارند اما متاسفانه این کار روز به روز افزایش پیدا می‌کند و هیچ مسوولی پیگیر این روند آن چنان که باید نیست و در اصل کمی بی‌تفاوت به این قضیه هستند.

وی گفت: ترانس برقی در سال 84 جهت راه‌اندازی کارگاه بتنی در محل دهورگ نصب کردیم که متاسفانه عده‌ای از خدا بی‌خبر اقدام به سرقت ترانس کردند.

روشن گفت: سرقت ترانس برق توسط اداره برق و بخشداری و نیروی انتظامی صورتجلسه گردید و از اربعین حسینی تا به حال هیچ عکس‌العملی از طرف مسوولان ذی‌ربط نسبت به این سرقت صورت نگرفته است.

شهردار سابق شهر دیشموک گفت: علیرغم اینکه خیلی سرقتها و دزدی‌ها در زمینه برق و کابل و خالی کردن ترانس برق در بخش دیشموک صورت می‌گیرد اما متاسفانه تا کنون هیچ‌گونه تدابیری جهت جلوگیری از سرقت‌ها انجام نشده است.

وی اذعان کرد: انتظار و توقع داریم که نیروهای امنیتی ورود کنند با توجه به اینکه روز‌ به ‌روز بر انگیزه سارقین افزوده می‌شود دلیل این که از گذشته سرقت‌ کابل و ترانس برق انجام می‌دادند و برخورد آن چنانی صورت نگرفت و هنوز شناسایی نشده‌اند و روز به ‌روز در سایر مناطق به تبع رفتارهای گذشته را ادامه می‌دهند.

وی با انتقاد از برخی رفتارهای دوگانه گفت: در حوزه شهرستان بویراحمد و قطع درختان در آن منطقه در اسرع وقت و کمترین زمان و کوتاه‌ترین پروسه از طریق ردیابی تلفن عواملین شناسایی شدند که انتظار می‌رود چنین قضایایی در مناطق محرومی مثل دیشموک در کمترین زمان با هماهنگی تمام نهادها منتج به نتیجه شوند.

وی گفت: نمی‌دانم یک بام و دو هوا که در این استان وجود دارد به چه دلیل است یا که مگر کسی نیست قضایای دیشموک را پیگیری کند.

 

انتهای‌پیام/82027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول