اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

معضل دفن زباله‌ها در شهرستان گتوند/سوختن زباله‌ها در شهرک پنجم

چندسالی است که شهرداری‌های دو شهر منطقه، زباله‌های خود را در یک کیلومتری شهرک پنجم در یک گودال تخلیه می‌کنند و عده‌ای ناشناس آنها را می‌سوزانند

معضل دفن زباله‌ها در شهرستان گتوند/سوختن زباله‌ها در شهرک پنجم

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، سوزاندن زباله‌ها در یک کیلومتری شهرک پنجم از توابع بخش مرکزی گتوند، مشکلاتی برای مردم این شهرک به‌وجود آورده است در همین خصوص دهیار شهرک پنجم در گفتگوی باخبرنگار فارس در گتوند اظهار کرد: زباله‌ها چندسالی است که روی هم تلنبار شدند و هنگام سوختن آنها دود و بوی بد کل روستا را فرا می‌گیرد و  چهره‌ی شهرک را زشت می‌کند.

 بخشدار مرکزی شهرستان گتوند نیز در ایت رابطه اظهار کرد: زباله‌ها تقریبا در یک کیلومتری شهرک پنجم در یک گودال و به دور از اماکن مسکونی تخلیه می‌شوند اما سوختن زباله‌ها کار عوامل شهرداری‌ها نیست و یک عده‌یِ ناشناس هستند که اقدام به آتش سوزی می‌کنند که ماهم با این کار موافق نیستیم و باید برخورد شود.

آقایی افزود: معضل دفن زباله‌ها برای کل شهرستان است و دیگر شهرهای شهرستان نیز این مشکل را دارند و مکان مناسبی برای دفع زباله‌ها در سطح شهرستان وجود ندارد چون همه‌ی زمین‌های منطقه زیر کشت کشاورزی هستند و نمی‌شود از آنها برای دفن زباله‌ها استفاده کرد.

محسن آقایی تصریح کرد: در سفر معاون استاندار به گتوند در هشتم آبان ماه، موضوع معضل دفن زباله‌های شهرستان مطرح شد که مدیرکل شهری استانداری خوزستان اظهار داشت  قرار است سکوهایی طراحی شوند و دفن زباله‌ها در کامیون‌های بزرگ انجام گیرد، حالا این طرح چه زمانی اجرایی می‌شود مشخص نیست.

یاسر محمدجونی معاون سیاسی فرماندار شهرستان گتوند نیز در این‌باره می‌گوید: مقرر شد که بحث دفن زباله‌ها در سطح شهرستان ساماندهی و یک ماشین بزرگ حمل زباله برای شهرستان خریداری شود و شهرستان شوشتر نیز معین شهرستان گتوند است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول