اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مشارکت بیش از ۳۰ مرکز دانشگاهی در برگزاری اجلاس بین‌المللی غدیر

رئیس ستاد دهه غدیر کشور از برگزاری هشتمین اجلاس بین‌المللی دکترین جهانی دهه غدیر و دومین همایش غدیر و حکمرانی شایسته یک شنبه، هجدهم آبان ماه به‌صورت ویدئو کنفرانس در مازندران خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ مرکز دانشگاهی و حوزوی داخلی و خارجی در برگزاری این اجلاس بین‌المللی مشارکت داشتند.

مشارکت بیش از ۳۰ مرکز دانشگاهی در برگزاری اجلاس بین‌المللی  غدیر

 به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام نظری خادم الشریعه و رئیس ستاد دهه غدیر کشور عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: به‌دلیل شرایط خاص کرونایی که در کشور وجود دارد، این اجلاس همچون سال‌های گذشته برگزار نخواهد شد، افتتاح این اجلاس بین‌المللی روز یک شنبه، هجدهم آبان ماه به‌صورت محدود و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد.

وی از سخنرانی آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه و عضو فقهای شورای نگهبان به صورت ویدئو کنفرانس در این همایش خبر داد و خاطرنشان کرد: در بخش حضوری این اجلاس بین‌المللی، نمایندگان ولی فقیه در مازندران و کاشان سخنرانی خواهند کرد.

دبیر این اجلاس همچنین افزود: آقای صهیب حبلی، عضو تجمع علمای لبنان، حجت الاسلام دکتر سید سلمان نقوی، رییس بنیاد حکمت پاکستان و دکتر رشا روابح، استاد دانشگاه الجزایر از دیگر سخنرانان این اجلاس بین‌المللی هستند که به صورت ویدئو کنفرانس سخنرانی خواهند کرد.

وی با بیان این که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق فضای مجازی این رویداد مهم علمی را دنبال کنند، بیان کرد: این اجلاس بین‌المللی به صورت زنده از طریق آپارات و اینستاگرام قابل دریافت است.

 نظری خادم الشریعه از مشارکت بیش از ۳۰ مرکز دانشگاهی و حوزوی داخلی و خارجی در برگزاری این اجلاس بین‌المللی خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰ مرکز دانشگاهی خارجی حامیان علمی این همایش هستند.

رئیس ستاد دهه غدیر کشور در ادامه سخنان خود با اشاره به ارسال بیش از ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش علمی، تصریح کرد: پس از انجام مراحل داوری ۳۹ مقاله به عنوان سخنرانی و همچنین ۸۱ مقاله در قالب پوستر مورد پذیرش کمیته داوران قرار گرفت.

این مسؤول از چاپ مجموعه مقالات سخنرانی این همایش با عنوان غدیر و حکمرانی شایسته خبر داد و گفت: این مجموعه نفیس نیز در روز همایش رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمامی مقالات پذیرش شده در این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام نمایه‌سازی خواهد شد، تصریح کرد: علاوه بر این ۱۰ مقاله برگزیده این همایش در یکی از مجلات علمی به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول