اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دستور یا دخالت استاندار در اخراج کارگران هفت‌تپه کذب است

مدیرکل امور سیاسی استانداری خوزستان گفت: استاندار خوزستان نه تنها دستوری برای اخراج کارگران نداده بلکه تاکنون بارها از حقوق آن‌ها دفاع و برجلوگیری دستگاههای مربوطه از اخراج کارگران براساس موازین قانونی تاکید نموده است.

دستور یا دخالت استاندار در اخراج کارگران هفت‌تپه کذب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ناظم ثبوتی مدیرکل امور سیاسی استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود آنکه اتفاقات رخ داده در شرکت نیشکر هفت تپه موضوعی داخلی بوده و کارفرمای شرکت، بخش خصوصی است و استانداری خوزستان دخالتی در امورات داخلی این شرکت ندارد، اما بارها بر عدم اخراج کارگران تاکید نموده‌ایم.

وی با تکذیب دستور یا دخالت استانداری در اخراج کارگران گفت: این قبیل موضوعات در بخش خصوصی ربطی به استانداری ندارد و ما همه کارگران عزیز و کارفرمایان را به رعایت قانون فرا می‌خوانیم.

ثبوتی افزود: با توجه به تاکید استاندار، ما در کمیسیون کارگری استان بر عدم اخراج کارگران و رعایت حقوق و مطالبات آنها تاکید و به دستگاه‌های ذیربط نیز اعلام نموده‌ایم در چارچوب قانون از حقوق کارگران دفاع نموده و مراتب به کارفرمایان از جمله در شرکت نیشکر هفت تپه اعلام شود.

ثبوتی با تکذیب اخراج کارگران گفت: استاندار خوزستان نه تنها دستوری برای اخراج کارگران نداده بلکه تاکنون بارها از حقوق آنها دفاع و بر جلوگیری دستگاههای مربوطه از اخراج کارگران بر اساس موازین  قانونی تاکید نموده است. 

وی در عین حال با اشاره به برخی وقایع در شرکت نیشکر هفت تپه و برخورد فیزیکی با یکی از مدیران گفت: همه باید قانون را رعایت کنند و در قبال اقدامات و رفتارشان در نزد قانون پاسخگو باشند بویژه اگر شاکی خصوصی داشته باشند، و  پسندیده است که اخبار و انتشار مطالب در فضای مجازی توسط کسانی که مسوولیت قانونی دارند و اظهارات آنها میتواند نظم عمومی استان را تحت شعاع قرار دهد و براساس اخبار دریافتی از مبادی رسمی و قانونی باشد تا این گونه اظهارنظرها خوراک رسانه‌های بیگانه نشود.

مدیرکل امور سیاسی استانداری خوزستان اذعان کرد: متاسفانه ادبیات بکار رفته در اظهارات برخی نمایندگان که به ظاهر به آداب اسلامی و انقلابی نزدیک هستند تداعی کننده تهمت و افترا بوده و قرار گرفتن در جایگاه قضایی و اظهارنظرهای غیرمستند و فاقد ادله، نه تنها کمکی به بهبود فضای کشور و به ویژه موضوع کارگران هفت تپه نمی‌کند بلکه شائبه تبلیغاتی بودن و هجمه به کارگزاران نظام و دخالت بدون اطلاع در حوزه‌های انتخابیه نمایندگان استان که الحمدالله خود پیگیر امور کارگری هستند و از جزییات امور نیز مطلع است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول