اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کنترل بیماری کرونا در نهاوند

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند از کنترل بیماری کرونا در نهاوند خبر داد و گفت: از نشر هرگونه آمار غیر واقعی خودداری شود.

کنترل بیماری کرونا در نهاوند

سیامک دانشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به اجرای محدودیت‌های صنفی و ترافیکی وضعیت بیماری کرونا در شهرستان نهاوند تحت کنترل است.

وی ضمن قدردانی از همراهی اصناف و بازاریان در تعطیلی و اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون خوشبختانه هیچ‌گونه کمبود امکانات دارویی، تخت، تجهیزات وسایل حفاظت فردی در شهرستان نداشته‌ایم و با حمایت دانشگاه علوم پزشکی استان با تمام قوا در حال مبارزه و پیشگیری با این بیماری هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند بیان کرد: در حال حاضر ظرفیت کنونی بیمارستان‌ها بدون استفاده از نقاهتگاه‌ها و امکانات سایر ارگان‌های حمایتی پاسخگوی شرایط فعلی شهرستان است.

وی در رابطه با اعلام آمار ۵۲ نفر مبتلا در شهرستان طی ۲۴ ساعته گذشته خاطرنشان کرد: این آمار به هیچ وجه صحت ندارد و طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ نفر در شهرستان نهاوند بستری شده‌اند.

دانشور تصریح کرد: جواب تست افرادی که طی ۲۴ ساعت گذشته نمونه داده‌اند هنوز اعلام نشده و ۴۸ساعت بعد از استان به شهرستان اعلام می‌شود، بنابراین آمار اعلام شده توسط برخی رسانه‌ها مبنی بر ابتلای ۵۲ نفر در شهرستان نهاوند صحت ندارد و در روز گذشته تقریبا ۳۰ نفر در بیمارستان بهبود یافته و ترخیص شده است.

وی عنوان کرد: تمام پرسنل بهداشت و درمان در خدمت مردم هستند و تنها درخواست ما از مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شامل استفاده صحیح از ماسک، بهداشت فردی  فاصله‌گذاری، عدم حضور در اجتماعات، مراسم جشن و عزا است و اگر این همراهی مردم تداوم داشته باشد تعداد بستری‌ها و مرگ ومیر کاهش می‌یابد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند با تاکید به اینکه مسوولیت انتشار هر گونه خبر ابتلا یا مرگ ناشی از ویروس کرونا با دانشگاه علوم پزشکی است و از اصحاب قلم خواهشمندیم از نشر هرگونه آمار غیر واقعی خودداری کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول