اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

دفع عفونت‌های خونی رجبی دوانی در آی‌سی‌یو بیمارستان

فرزند محمدحسین رجبی دوانی، استاد تاریخ اسلام گفت: پدرم هم‌اکنون در ICU بیمارستان نورافشار بستری است و متاسفانه ۵۰ درصد ریه‌هایش درگیر شده است. او چون سابقه بیماری داشته، روزانه برای جلوگیری از سرایت بیماری، خونش تصفیه می‌شود.

دفع عفونت‌های خونی رجبی دوانی در آی‌سی‌یو بیمارستان

محمد رجبی‌دوانی پسر محمدحسین رجبی‌دوانی، پژوهشگر تاریخ اسلام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: پدر و مادرم دوهفته‌ای است که به کرونا مبتلا شده‌اند، اما حال پدرم متأسفانه نامساعد شده و هم‌اکنون در ICU بیمارستان نورافشار بستری است.

وی با بیان اینکه این استاد تاریخ در منزل تنها علامت خستگی بدن را داشت و ۳۰ درصد از ریه‌ها درگیر بود، افزود: بعد از وخامت حالش به بیمارستان مراجعه کردیم که اعلام کردند ۵۰ درصد ریه‌ها درگیر شده است و برای آن‌که عفونت از طریق ریه‌ها به دیگر نقاط بدن سرایت نکند، خون او هر روز تصفیه می‌شود.

رجبی‌دوانی ادامه داد: هم‌اکنون حال ظاهری پدر خوب است، صحبت‌ می‌کند، غذا می‌خورد و به هوش است، اما این آلودگی باید برطرف شود. بنابراین از همه مخاطبان شما و مردم ایران می‌خواهیم برای ایشان دعا کنند.

محمدحسین رجبی دوانی، فرزند مرحوم حجت‌الاسلام علی دوانی است.

خبرگزاری فارس، بهبودی کامل این استاد تاریخ اسلام و سخنران مذهبی و تمام بیماران کرونایی این روزها را آرزومند است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول