اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

ناهماهنگی وزارت نفت در راه اندازی 17 طرح پتروشیمی

مدیر کل دفتر طرح‌ها و تامین مالی گفت: وزارت نفت بدون هماهنگی و اطلاع‌رسانی به وزارت صنعت 17 طرح پتروشیمی را در سال جاری به بهره برداری می رساند.

ناهماهنگی وزارت نفت در راه اندازی 17 طرح پتروشیمی

علیرضا هادی مدیر کل دفتر طرح‌ها و تامین مالی وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: در مورد 17 طرح پتروشیمی و محصولات تولیدی آنها که بنا به اعلام وزارت نفت تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند، اطلاع‌رسانی قبلی و هماهنگی با وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: بسیاری از صنایع پایین‌دست پیشنهادی وزارت نفت، جزء صنایعی هستند که ظرفیت‌سازی کافی در آن زمینه انجام شده است و به دلیل کمبود مواد اولیه یا شرایط بازار با بخشی از ظرفیت فعالیت می‌کنند و بعضاً جزء صنایع اشباع محسوب می‌شوند.

هادی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در صنایع پایین‌دست پتروشیمی و ایجاد اشتغال و ارزش افزوده بیشتر، همواره جزء اولویت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت است که لزوم همکاری و هماهنگی بیشتر بین وزارت نفت و صمت، به ‌ویژه در حوزه بالادست صنعت پتروشیمی که تأمین‌کننده خوراک صنایع پایین‌دستی هستند را می‌طلبد و به این منظور هماهنگی‌ بیشتری بین دو وزارتخانه در دست انجام است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول