اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

چتر حمایتی خیرین البرزی بر سر 4 هزار و 233 نیازمند

مدیرکل کمیته امداد البرز با بیان اینکه حامیان البرزی رتبه‌های برتر سرانه اکرام ایتام و محسنین فرزندان موردحمایت کمیته امداد امام (ره) را به دست آوردند، گفت: 4 هزار و 233 فرزند در قالب طرح ایتام و محسنین تحت حمایت قرار گرفتند.

چتر حمایتی خیرین البرزی بر سر 4 هزار و 233 نیازمند

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم نیکوکار از طرح اکرام ایتام و محسنین در مقایسه با سایر طرح‌های خیر و احسان این نهاد، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون معادل ۱۸ میلیارد و ۱۴۸ میلیون تومان از سمت حامیان به‌حساب فرزندان مددجویان کمیته امداد امام (ره) استان البرز در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین واریز شده است.

مدیرکل کمیته امداد البرز ضمن بیان اینکه کمک‌های حامیان از طریق سامانه اکرام، مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین نیازمند واریز و پیامک آن برای شخص حامی ارسال می‌شود، افزود: در حال حاضر 1422 فرزند طرح اکرام ایتام و 2811 فرزند طرح محسنین تحت پوشش کمیته امداد البرز می‌باشند که توسط حامیان حمایت می‌شوند.

محمدی فرد با اشاره به اینکه متوسط سرانه دریافتی ماهیانه ایتام استان ۸۱۳ هزار تومان و فرزندان محسنین استان ۴۱۴ هزارتومانی می‌باشد، اظهار کرد: استان البرز دارای رتبه اول کشوری محسنین و رتبه دوم کشوری اکرام ایتام می‌باشد.

وی استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و افزود: مشارکت حضوری و مراجعه به دفاتر کمیته امداد در قالب این طرح فعلاً انجام نمی‌شود و نیکوکاران می‌توانند در این پویش با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir اقدام کنند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول