اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

ابتلای کودکان به کرونا در آمریکا رکورد زد

تازه‌ترین آمار منتشر شده نشان می‌دهد تاکنون، مجموع ۸۵۳ هزار و ۶۳۵ کودک در آمریکا به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

ابتلای کودکان به کرونا در آمریکا رکورد زد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سی‌تی‌جی‌ان، آکادمی متخصصین اطفال و انجمن بیمارستان کودکان آمریکا گزارش کرد که در یک هفته گذشته ۶۱ هزار کودک آمریکایی به ویروس کرونا آلوده شده‌اند که یک رکورد جدید به حساب می‌آید.

براساس داده‌های منتشر شده، نتیجه آزمایش کرونای بیش از ۸۵۰ هزار کودک در ایالات متحده مثبت شده است.

روند صعودی مبتلایان در هفته‌های اخیر در حالی رخ داده است که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا ۳ سپتامبر در آمریکا آزمایش ۵۱۳ هزار و ۴۱۵ کودک مثبت اعلام شده بود، این تعداد ۱۰ درصد کل مبتلایان در این کشور به شمار می‌رود.

براساس گزارش جدیدآکادمی متخصصین اطفال و انجمن بیمارستان کودکان، بیش از ۸۵۰ هزار کودک در ایالات متحده از زمان شیوع بیماری همه گیر مبتلا به کووید ۱۹ تشخیص داده شده‌اند.

بر اساس این گزارش، از ۲۲ تا ۲۹ اکتبر دست کم ۶۱ هزار و ۴۴۷ مورد جدید ابتلا به کرونا در کودکان  گزارش شده است که بالاترین میزان از زمان آغاز همه گیری این بیماری است. 

در ماه اکتبر تقریباً ۲۰۰ هزار کودک  در این کشور مبتلا به کرونا شده‌اند و آمار کنونی حاکی از آن است که کودکان ۱۱.۱ درصد از کل افراد آلوده  به کرونای آمریکا را تشکیل می‌دهند. 

طبق این گزارش، کمتر از ۳.۵ درصد از مجموع کودکان مبتلا به کرونا در آمریکا نیاز به بستری پیدا کرده‌اند و تا روز پنجشنبه هفته گذشته، دستکم ۱۲۱ کودک مبتلا به این ویروس در آمریکا جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول