اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

پس از شکست در دادگاه خانوادگی؛ «جانی دپ» به هری پاتر هم باخت

«جانی دپ» هنرپیشه مطرح هالیوود به خاطر شکست در دادگاه همسر سابقش «امبر هرد» از سوی کمپانی برادران وارنر از بازی در فیلم «هیولاهای شگفت انگیز» کنار گذاشته شد.

پس از شکست در دادگاه خانوادگی؛ «جانی دپ» به هری پاتر هم باخت

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، جانی دپ روز جمعه اعلام کرد دیگر نقش جادوگر تاریک، «گلرت گریندل والد» را در فیلم «هیولاهای شگفت انگیز» به تصویر نمی کشد.

 

«جانی دپ» هنرپیشه مطرح هالیوود به خاطر شکست در دادگاه همسر سابقش «امبر هرد» از سوی کمپانی برادران وارنر از بازی در فیلم «هیولاهای شگفت انگیز» کنار گذاشته شد.

وی روز جمعه در اینستاگرام نوشت: می خواهم به شما اطلاع دهم که کمپانی «برادران وارنر» از من خواستند تا از ایفای نقش «گریندل والد» در فرنچایز«هیولاهای شگفت انگیز» استعفا دهم و من به این درخواست احترام گذاشته و موافقت کردم.

 

خروج دپ از مجموعه «هری پاتر» چند روز پس از آن صورت گرفت که وی پرونده افترا علیه روزنامه «سان»(The Sun)، نشریه  انگلیسی که در سال ۲۰۱۸ مقاله ای منتشر کرد و ادعا کرد که او همسرش را مورد ضرب و شتم قرار داده، از دست داد. دپ گفت که قصد دارد به این حکم اعتراض کند.

در حکم قاضی دادگاه آمده که روزنامه سان ثابت کرده آنچه در مقاله‌اش نوشته تا حد زیادی با واقعیت مطابقت دارد. به گفته قاضی ۱۲ مورد از ۱۴ مورد خشونت خانگی آقای دپ که در روزنامه به آن اشاره شده، رخ داده است.

 

کمپانی «برادران وارنر» خروج دپ از این پروژه را تأیید کرد و اعلام کرد که نقش وی تا قبل از شروع قسمت سوم در سینماها به هنرپیشه ای دیگر سپرده خواهد شد.

این استودیو همچنین تاریخ انتشار فیلم را که در ابتدا قرار بود در نوامبر ۲۰۲۱ اکران و منتشر شود، عقب انداخت و اکنون در تابستان ۲۰۲۲ به نمایش در خواهد آمد.

اتهامات مربوط به خشونت خانوادگی «جانی دپ» علیه همسر سابقش «امبر هرد» به سال‌های ۲۰۱۳ تا زمان جدایی آنها در سال ۲۰۱۶ برمی‌گردد.

در یکی از موارد ادعا شده در سال ۲۰۱۵ در استرالیا، جانی دپ که تحت تاثیر الکل و مواد مخدر بوده، با رفتار آزاردهنده فیزیکی و زبانی امبر هرد را هدف خشونت قرار داده است.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول