اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کربکندی: دو امتیاز از دست دادیم که روزی برایمان مهم می‌شود/ اگر VAR ‌بود برای فولاد پنالتی گرفته نمی‌شد

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: دو امتیازی که با اشتباه داور از دست دادیم، روزی برایمان بسیار مهم می‌شود.

کربکندی: دو امتیاز از دست دادیم که روزی برایمان مهم می‌شود/ اگر VAR ‌بود برای فولاد پنالتی گرفته نمی‌شد

مینا ملکی- رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازی شب گذشته ذوب‌آهن مقابل فولاد، اظهار داشت: با توجه به مهره‌های تیم فولاد و سرمایه‌گذاری که این تیم انجام داده بود، می‌دانستیم بازی سختی داریم. خوب هم شروع نکردیم و در دقیقه 8 گل خوردیم. آن‌ها یکی دو موقعیت دیگر هم داشتند و به نظرم در نیمه اول تیم برتر زمین بودند.

وی افزود: تیم ما برای هماهنگی نیاز به زمان دارد و این هم طبیعی است چون تغییرات زیادی در تیم داشتیم و بازیکنان جدیدی را اضافه کردیم. در نیمه دوم ما بهتر بودیم و فولاد عقب‌نشینی کرد تا گلش را حفظ کند. پس از فشاری که به این تیم آوردیم در 5 دقیقه دو گل زدیم. آن‌ها هم سعی داشتند با انجام تعویض حملاتی را طراحی کنند تا گل خورده جبران شود تا اینکه در وقت‌های اضافه داور  اشتباه کرد و برای فولاد پنالتی گرفت. این صحنه حتی اگر خطا هم بود بیرون از محوطه جریمه رخ داد که البته خطا بودن آن هم مشکوک است.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: داور در طول بازی هم نشان داد قوی نیست و کمک‌های او هم اشتباهاتی را مرتکب شدند. دوباره از روز اول شائبه‌ها و ذهنیت‌ها به وجود آمد. سال گذشته هم ذوب‌آهن از اتفاقات داوری لطمه خورد و امسال هم در شروع کار این اتفاق افتاد که ذهنیت بدی را ایجاد می‌کند. خوب است که کمیته داوران نسبت به این اشتباهات عکس‌العمل نشان بدهد و سختگیری‌های بیشتری در انتخاب داوران داشته باشد تا دوباره شاهد شکایت و گله‌گزاری تیم‌ها نباشیم. ما می‌توانستیم سه امتیاز با ارزش را به دست بیاوریم ولی دو امتیازی که با اشتباه داور از دست دادیم، روزی برایمان بسیار مهم می‌شود.

عضو هیأت مدیره ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا این باشگاه از داور مسابقه شکایت می‌کند،‌گفت: قطعا، راهی جز شکایت نداریم. با این روش حداقل می‌توانیم اعتراض خودمان را نسبت به اتفاقاتی که می‌افتد به فدراسیون اعلام کنیم. البته می‌دانم کمیته داوران مجبور استبه علت کمبود داور،‌ داوران کم تجربه را به کار بگیرد. ما به VAR نیاز داریم و تا زمانیکه این دستگاه به ایران نیاید این مشکلات را داریم. اگر سیستم کمک داور ویدئویی بود این پنالتی برای فولاد گرفته نمی‌شد.

وی افزود: فکر می‌کنم نبود تماشاگران هم آرامش خاصی را به داوران داده که هر کاری می‌خواهند بکنند. اگر در بازی دیروز تماشاگر حضور داشت قطعا مشکلاتی به وجود می‌آمد. این اتفاق در روز اول افتاد. امیدوارم کمیته داوران سختگیرانه‌تر عمل کند و اجازه ندهد در حق تیم‌ها اجحاف شود. درست است اشتباهات داوری جزئی از بازی است اما نباید به این فاحشی باشند. حداقل کمک او می‌توانست پشت خط محوطه بودن خطا را اعلام کند ولی اصلا هماهنگ نبودند. داور یک داور قوی و قاطع برای این بازی نبود.

عضو کمیته فنی باشگاه ذوب‌آهن در مورد نیاز سبزپوشان به جذب یک  هافبک دفاعی باتجربه گفت: ما در این پست به بازیکن نیاز داریم اما تقریبا کسی نمانده، میری مدت‌ها به ما امیدواری داد اما به هر حال نیامد. ربیع‌خواه مورد نظر سرمربی نبود، با بوحمدان حدود یک ماه و نیم مذاکره کردیم اما او تصمیم به جدایی گرفت. در این پست نیاز به یک بازیکن باتجربه داریم و قطعا نظر سرمربی برایمان مهم است.

وی ادامه داد: دیروز قاسم حدادی‌فر بهترین بازیکن ما بود اگر او در زمین کمک نداشته باشد ممکن است دچار آسیب دیدگی شود.کارت بازی نبی‌زاده به خاطر مشکلات نظام وظیفه صادر نشد، اگر او بود می‌توانست کمک کند. دشتی آسیب‌دیده بود و قنبری هم محروم بود. در مجموع چند بازیکن را به همراه نداشتیم. می‌توانستیم مقابل فولاد سه امتیاز را بگیریم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول