اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

شه‌بخش: اردوی تیم ملی بوکس در کیش بسیار تاثیرگذار بود/ نمی‌خواهم از المپیک بدون مدال بازگردم

بوکسور ملی‌پوش کشورمان گفت: برنامه تمرینی کادر فنی در اردوی دو هفته‌ای کیش به بهترین شکل پیاده شد و برای ملی‌پوشان بسیار تاثیرگذار بود.

شه‌بخش: اردوی تیم ملی بوکس در کیش بسیار تاثیرگذار بود/ نمی‌خواهم از المپیک بدون مدال بازگردم

دانیال شه‌بخش در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پایان اردوی کیش اظهار داشت: تمرینات متنوع دو هفته‌ای را از دوم تا 16 آبان ماه در جزیره کیش داشتیم و در این روزهای کرونایی، از نظر روحی به شرایط آرمانی رسیدیم. در این اردو برنامه تمرینی کادر فنی در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به بهترین شکل پیاده شد و برای ملی‌پوشان بسیار تاثیرگذار بود. به بهترین شکل امکانات و تجهیزات ورزشی جزیره در اختیار اردونشینان قرار گرفته بود.

بوکسور تیم ملی کشورمان با اشاره به اینکه بعد از برگزاری تمرینات اردویی باید برای مسابقات آماده شویم، عنوان کرد: فرصت زیادی برای برگزاری اردو داریم ولی وقتی زمان مسابقه برسد، باید اردوهای مشترک و مسابقات تدارکاتی داشته باشیم. به جهت محک زدن بازیکنان نیاز به بازی با بهترین‌های دنیاست تا نقاط ضعف خود را پوشش دهیم. باید برای بازی‌ تدارکاتی برنامه‌ریزی داشته باشیم و در تورنمنت‌های خارجی شرکت کنیم.

وی افزود: کشورهای هند، ازبکستان، لهستان و... مسابقات داخلی و اردوهای مشترک برگزار کردند. در این شرایط کرونایی اگر اردو نداشته باشیم، از غافله عقب می‌مانیم. 

شه‌بخش در مورد اینکه سعی دارد در المپیک توکیو مدال بگیرد، خاطرنشان کرد: آرزو داشتم در المپیک شرکت کنم و این آرزو برآورده شد. نمی‌خواهم در این بازی‌ها فقط یک المپین باشم و می‌خواهم مدال بگیرم. کار بسار سختی برای گرفتن مدال خواهم داشت. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول