اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

وضعیت غیرقابل‌تحمل مردم در پی دفن زباله‌ها در سراوان/ صرف آگاهی از مشکلات دردی از مردم دوا نمی‌کند

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مردم شهرستان رشت در حوزه زیست‌محیطی گفت: امروز همگان از مشکلات سراوان آگاهند اما آگاهی، دردی از مردم دوا نمی‌کند، امروز با آغاز بادهای پاییزی، بوی بد دفن زباله‌ها در منطقه سراوان مردم سنگر را آزار می‌دهد و این وضعیت قابل‌پذیرش نیست.

وضعیت غیرقابل‌تحمل مردم در پی دفن زباله‌ها در سراوان/ صرف آگاهی از مشکلات  دردی از مردم دوا نمی‌کند

محمدرضا احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به  وضعیت  نابسامان اقتصادی کشور اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مهم مجلس یازدهم این است که باید صدای مستضعفان بوده و در تراز انقلاب برای آحاد مردم گام بردارد.

 وی با بیان اینکه امروز وضعیت مردم در معیشت، اشتغال و مسکن ملتهب بوده و قیمت اجناس روزبه‌روز افزایش می‌یابد، گفت: مجلس به وظیفه نظارتی خود عمل می‌کند و همواره در تلاش است تا با فشار و سؤال از وزیر صمت جلوی این نابسامانی‌ها را بگیرد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دلیل وسعت مشکلات اقتصادی، باوجود تلاش‌های صورت گرفته  مردم گشایش را در سفره‌های خود حس نکرده‌اند، افزود: هنوز در کشور هستند کسانی که چشم به انتخابات بیرون از کشور دوخته و به‌جای اینکه به توان داخلی اتکا کرده مشکلات را برطرف کنند، مانده‌اند ببینند چه کسی پیروز انتخابات آمریکاست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر سخنان رهبری مبنی بر اینکه سیاست ایران مشخص است و انتخاب هرکدام از نامزدهای انتخاباتی علاج درد اقتصادی ایران نیست، بیان کرد: اگر مسؤولان ما بیش از آن‌که چشم به خارج می‌داشتند به توانایی‌های داخل تکیه کرده و به جوانان اعتماد می‌کردند، امروز سفره‌ها روزبه‌روز تنگ‌تر نمی‌شد.

احمدی با اشاره به مشکلات مردم شهرستان رشت در حوزه زیست‌محیطی تصریح کرد:  امروز همگان از مشکلات سراوان آگاهند اما  آگاهی، دردی از مردم دوا نمی‌کند، امروز  با آغاز بادهای پاییزی، بوی بد دفن زباله‌ها در منطقه سراوان مردم سنگر را آزار می‌دهد و این وضعیت قابل‌پذیرش نیست.

وی با بیان اینکه موضوع را در سطح وزارت نیز پیگیری کرده است، گفت: از وزیر محترم کشور تقاضا شده تا به اجرای پروژه سایت زباله‌سوز سراوان و همچنین تعمیر و تجهیز سایت تفکیک کود آلی در منطقه لاکان سرعت دهد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول