اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رقابت ۱۰ همدانی در چهل و سومین مسابقات سراسری قرآن کریم

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان از رقابت ۱۰ نفر در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف خبر داد.

رقابت ۱۰ همدانی در چهل و سومین مسابقات سراسری قرآن کریم

مجتبی جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد و اظهار کرد: این دوره از مسابقات کشوری به دلیل بیماری کرونا در مراکز استانها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات به صورت غیر حضوری و بصورت ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد گفت: چهل و سومین دوره‌ی این مسابقات با حضور نفرات برتر کشوری در دو بخش خواهران و برادران به صورت همزمان با سراسر کشور و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه این مسابقات پس از مراحل شهرستانی، استانی و منطقه‌ای به این مرحله رسیده است خاطرنشان کرد: فردا ساعت ۹ صبح در صدا و سیمای مرکز همدان منتخبین بخش برادران که پنج نفر هستند به اجرا می‌پردازند و با ضبط کار به تهران ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه در مرکز نیز در فواصل مختلف اجراها در شبکه قرآن پخش و داوری می‌شود تاکید کرد: خواهران نیز سه‌شنبه این هفته ساعت ۱۶ در اداره کل اوقاف به صورت ویدئو کنفرانس به رقابت می‌پردازند که در همانجا کار داوری و نتایج اعلام می‌شود.

جمالی با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ ۲۰ جزء و کل، دعاخوانی و اذان برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: در هر بخش خواهران و برادران پنج نفر از استان همدان در این مسابقات کشوری به رقابت می‌پرداز‌ند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول