اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

درگذشت یک مداح روضه‌های خانگی/ حاج قاسم در روضةالحسین آرام گرفت

قاسم خلجی یکی از روضه‌خوانان قدیمی مجالس خانگی و مداحان پیشکسوت اهل بیت (ع)، روز پنجشنبه ۱۶ آبان‌ماه بعد از مدت‌ها خانه‌نشینی دار فانی را وداع گفت.

درگذشت یک مداح روضه‌های خانگی/ حاج قاسم در روضةالحسین آرام گرفت

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس،‌ قاسم خلجی یکی از روضه‌خوانان قدیمی مجالس خانگی و مداحان پیشکسوت اهل بیت (ع)، روز پنجشنبه ۱۶ آبان‌ماه بعد از مدت‌ها بیماری و خانه‌نشینی، دار فانی را وداع گفت.

مصطفی خورسندی رئیس کانون مداحان اهل بیت(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: حاج قاسم در ابتدای انقلاب، نیروی رسمی ارتش بود که بعدها بازنشسته شد. او بیشتر در مجالس روضه‌های خانگی می‌خواند که در یک سانحه و تصادف رانندگی به شدت آسیب دید و چند ماه در بستر بیماری بود و در نهایت با وخامت حال، دار فانی را وداع گفت.

وی با بیان اینکه در شناسنامه ایشان تاریخ تولد ۱۳۱۵/۱/۱ درج شده بود، اما قطعا بیش از این سن داشتند،‌ ادامه داد: به همراه اعضای مختلف خانه مداحان و پیشکسوتان چند مرتبه برای عیادت به منزل ایشان رفته بودیم.

خورسندی گفت: پیکر این مداح در قطعه روضةالحسین (۳۰۱) بهشت زهرا که برای مداحان است، به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول