اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توزیع 13 هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند گلستانی

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: از ابتدای سال تحصیلی امسال این ستاد در «طرح مشق احسان» 13 هزار بسته لوازم‌التحریر بین نیازمندان گلستانی توزیع کرده است.

توزیع 13 هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند گلستانی

محمدمهدی سلمانزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا در کشور و استان و تشدید مشکلات اقتصادی مردم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ادامه «طرح مشق احسان» ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر را طی هفته گذشته بین دانش‌آموزان نیازمند گلستانی توزیع کرد.
وی با اشاره به اجرای «طرح مشق احسان» در آغاز سال تحصیلی امسال تصریح کرد: در آغاز بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید ۱۱ هزار بسته لوازم‌التحریر کامل توسط گروه‌های جهادی، سمن‌ها و خیریه در حاشیه برخی شهرهای استان و مناطق محروم توزیع شد.

* میزان هزینه اختصاص‌یافته برای تهیه و توزیع ۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر در استان ۱۹/۵ میلیارد ریال بود
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خاطرنشان کرد: میزان هزینه اختصاص یافته برای تهیه و توزیع ۱۳ هزار بسته لوازم‌التحریر در استان ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.
وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بیان داشت: فعالیت‌ها و خدمات این ستاد بسیار گسترده بوده و در حوزه عمرانی شامل ساخت بیمارستان، مدرسه‌سازی، ساخت مراکز بهداشتی بوده و در راستای اشتغال خانگی نیز تسهیلاتی برای ایجاد اشتغال پرداخت شده است.
سلمانزاده گفت: در حوزه اجتماعی این ستاد اقدام به توزیع بسته‌های لوازم خانگی، توزیع دام سبک در مناطق سیل‌زده سال ۱۳۹۸، توزیع بسته‌های معیشتی در زمان شیوع کرونا، توزیع سبد کالا و مواد پروتیئنی، اهدای جهیزیه و توزیع بسته‌های بهداشتی در مناطق محروم کرده است.
وی خاطرنشان کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر وارد شدن دوباره جوانان انقلابی و مردم برای کمک به اقشار آسیب‌دیده ناشی از کرونا و خانواده‌های بی‌بضاعت این ستاد اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی خواهد کرد که به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول