اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

انسداد روزانه محور کندوان+ جزئیات محدودیت

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: محور کندوان از ۱۸ تا ۲۰ و همچنین از ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه امسال مسدود خواهد بود.

انسداد روزانه محور کندوان+ جزئیات محدودیت

محسن هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت روان است.

وی با اشاره به انسداد محور کندوان افزود: به‌منظوراجرای عملیات روکش آسفالت در محورکندوان حدفاصل دزدبن تا هزارچم محور کندوان از ۱۸  تا ۲۰ و همچنین از  ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه امسال مسدود خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: این محور از ساعت ۶ تا ۱۷ روزهای یک‌شنبه،دوشنبه و سه شنبه هر هفته مسدود خواهد بود.

هاشمی اضافه کرد: در زمان اجرای انسداد رانندگان می‌توانند از محورهای هراز و سوادکوه به‌عنوان محور جایگزین تردد کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در پایان گفت: رانندگان  برای اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت‌های احتمالی موجود در سطح جاده های استان می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ و یا اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول