اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت آماده ارائه به صحن/ دولت و کارکنان با اجرای این قانون سود می‌برند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به صحن خبر داد و گفت: با اجرای این طرح علاوه بر کارکنان، دولت نیز سود می‌برد و عدالت اجتماعی بین کارکنان برقرار می‌شود.

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت آماده ارائه به صحن/ دولت و کارکنان با اجرای این قانون سود می‌برند

خلیل بهروزی فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس، اظهار کرد: تدوین این طرح در کمیسیون اجتماعی نهایی شده و آماده طرح در صحن است.

وی هدف از طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را مقابله با تبعیض و بی‌عدالتی در فرصت‌های شغلی برشمرد و افزود: فراهم آمدن امنیت شغلی بزرگ‌ترین مزیت این طرح بوده و تعدد قراردادها برچیده خواهند شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان امور اداری و استخدامی کشور با طرح جدید مجلس مکلف بر ساماندهی قراردادهای کارکنان دولت می‌شود، گفت: با تصویب این طرح شرکت‌های وابسته را که صرفاً رابطی بین دستگاه اجرایی و خدماتی و با کارکن و کارگر هست را از بین خواهد برد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاستی‌های قراردادهای غیر اداری با افراد شاغل در دستگاه‌های اجرایی، خاطرنشان کرد: معمولاً پشت این قراردادها زد و بندهای اقتصادی و منفعت‌طلبانه وجود دارد و چند سالی نیز استمرار داشته است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به متضرر شدن دولت و نیروی کار با قراردادهای غیر ساماندهی شده فعلی، گفت: در انواع قراردادهای فعلی علاوه بر متضرر شدن دولت و پرداخت اضافه‌هزینه به شرکت‌های وابسته و رابط، به نیروی کار شاغل در دستگاه‌ها نیز ظلم می‌شود و نا عدالتی‌ها شکل‌گرفته است.

بهروزی فر با بیان اینکه اجرای قانون تدوین‌شده مجلس نه‌تنها باری بر دولت اضافه نمی‌کند بلکه در تلاش است تا باری را از دوش دولت بردارد، افزود: در راستای اجرای این قانون مجلس، دولت علاوه بر اینکه ضرر نمی‌کند، سود نیز خواهد برد چون واسطه‌ها را حذف می‌کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول