اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فعالیت کسبه و اصناف همدان تا ساعت ۱۸

استاندار همدان با اشاره به فعالیت تمام کسبه و اصناف شهرستان‌های استان به مدت یک ماه تا ساعت ۱۸ گفت: این قانون برای اصنافی که در تامین مایحتاج مردم فعالیت دارند صدق نمی‌کند.

فعالیت کسبه و اصناف همدان تا ساعت ۱۸

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونا در استان همدان با اشاره به فعالیت تمام کسبه و اصناف شهرستان‌های استان به مدت یک ماه تا ساعت ۱۸ اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا کسی که قانون را رعایت نکند به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این قانون برای اصنافی که در تامین مایحتاج مردم فعالیت دارند صدق نمی‌کند گفت: سازمان صمت و اصناف موظف هستند این طرح را به صورت کامل اجرا کنند و کوچکترین کوتاهی در عدم اجرای مصوبات پذیرفتنی نیست.

استاندار همدان با اشاره به افزایش ابتلا به کرونا در استان، دورهمی‌های خانوادگی را یکی از علل اصلی ابتلا دانست و تأکید کرد: باید مردم نسبت به این موضوع حساس باشند.

وی در ادامه سخنانش گفت: در همه شهرهای استان محدودیت‌های ترافیکی و رفت و آمد در مکان‌های با ازدحام جمعیت اجرا شود و در شهر همدان در منطقه گنجنامه، بلوار و پارک‌ها محدودیت‌هایی ایجاد شود.

شاهرخی با بیان اینکه آن دسته از افرادی که باعث برگزاری تجمع هستند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند بیان کرد: برگزاری هر گونه مراسم عروسی، عزا و همایش‌ها و مسابقات ورزشی ممنوع است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول