اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

ویژگی های آیفون 2021 فاش شد

اگر چه مدت زمان زیادی از عرضه آیفون 12 نگذشته، اما منابع مطلع در مورد ویژگی های آیفون بعدی که سال 2021 عرضه می شود اطلاعاتی منتشر کرده اند.

ویژگی های آیفون 2021 فاش شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از ورج، به گفته مینگ چی کو تحلیل گر مشهور تایوانی که قبلا هم اطلاعات دقیقی را در مورد تولیدات پرطرفدار اپل منتشر کرده، اپل سال 2021 از نظر ابعاد نمایشگر و شکل ظاهری تفاوت چندانی با آیفون 12 که امسال عرضه شده، ندارد.

در عین حال کیفیت و دقت دوربین آن بیشتر خواهد شد و این افزایش به خصوص در مدل های پرو و پرو مکس چشمگیر خواهد بود. به گفته وی سرعت و دقت لنز آیفون سال 2021 از f/2.4 به f/1.8 ارتقا یافته و قدرت فوکوس خودکار آن نیز بیشتر می شود. مدت زمان نوردهی لنز آیفون جدید نیز بیشتر می شود تا روشنایی عکس ها به خصوص در شب ها بیشتر شود.

پیش بینی می شود افزایش دقت و توانایی دوربین های آیفون سال 2021 موجب افزایش قیمت آنها نیز بشود. البته در این زمینه نیز هنوز اطلاعات کافی در دسترس نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول