اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

عملیات تعقیب و گریز در خاوران/ دستگیری سارق خودرو

پلیس تهران، جزئیات عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس ‌در خاوران را تشریح کرد.

عملیات تعقیب و گریز در خاوران/ دستگیری سارق خودرو

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق خودرو در عملیات تعقیب و گریز با شلیک گلوله خبر داد. 

سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" در تشریح این خبر اظهار داشت: ساعت 17 روز نهم آبان ماه تیمی از کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده خاوران به یک دستگاه خودروی تیبا که با سرعت زیاد در حال حرکت بوده مظنون می شوند.

وی افزود: با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد خودرو بیست و یکم مهر ماه در محدوده کلانتری 158 کیانشهر سرقت شده است .

سرهنگ یوسفوند بیان داشت: کارآگاهان در ادامه به خودروی مسروقه نزدیک شده و به راننده آن دستور ایست می دهند که سارق پس از شنیدن دستور پلیس با افزایش سرعت و انجام حرکات مخاطره آمیز وارد خیابان های فرعی افسریه شده و فرار می کند.

این مقام انتظامی گفت: افسراکیپ جهت جلوگیری از خسارت های احتمالی با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر به سمت لاستیک های عقب خودرو کرد که با متوقف شدن خودرو، متهم دستگیر شد.

رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی گفت: پس از تشکیل پرونده قضایی برای متهم، وی جهت رسیدگی تخصصی به معاونت مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ارجاع شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول