اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

توکلی: باخت به نساجی یک اتفاق بود/ تغییرات زیاد مدیریتی به آلومینیوم ما ضربه زد

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: این که مدیریت باشگاه مدام عوض می‌شود به ما ضربه زد و زمان را از دست دادیم.

توکلی: باخت به نساجی یک اتفاق بود/ تغییرات زیاد مدیریتی به آلومینیوم ما ضربه زد

شاهین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست روز گذشته آلومینیوم مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: یکسری ناهماهنگی‌ها در باشگاه از طرف مدیریت و مدیریت قبلی به وجود آمد، مشکلاتی رخ داد و همه چیز دست به دست هم داد تا ما روز بازی 6-5 بازیکن را در اختیار نداشته باشیم. یا قراردادها ثبت نشد و... به هردلیلی ما برای بازی اول با سه دروازه‌بان 17-16 نفر می‌شدیم و بازیکن ذخیره هم نداشتیم.

توکلی ادامه داد: با این حال بازی طوری بود که روز گذشته نباید این نتیجه رقم می‌خورد. البته اخراج من هم در آن دخیل بود امام همه چیز دست به دست هم داد تا ما در بازی اول تمرکز کافی نداشته باشیم. این یک اتفاقی بود. شرایط این طور نمی‌ماند و مطمئنم رفته رفته بهتر می‌شود.

وی در مورد این که آیا نتیجه 3 بر صفر عادلانه بود گفت: نساجی تیم خوبی است. بازیکنان باتجربه و مربی بادانشی هم دارد، اما اختلاف دو تیم آنقدر نبود که چنین نتیجه‌ای رقم بخورد.

مدافع آلومینیوم در مورد مشکلات مدیریتی این باشگاه تصریح کرد: یکسری ناهماهنگی‌ها به خاطر تغییرات مدیریتی به وجود آمد. آلومینیوم با یک هیأت مدیره و مدیرعامل به لیگ برتر صعود کرد.‌ بعد از آن هیأت مدیره بنا به دلایلی که من نمی‌دانم عوض شد. هیأت مدیره جدید امور را در دست گرفت و خلیل دارابی مدیرعامل باشگاه شد. او هم زحماتی کشید اما باز هم عوض شد و سعید عباسی آمد.

توکلی افزود: هم دارابی و هم عباسی زحمت کشیدند اما این که مدیریت باشگاه مدام عوض می‌شود به ما ضربه زد و زمان را از دست دادیم. خود من قراردادم را حدود ساعت 3 بامداد امضا کردم. به همین خاطر مشکلاتی به وجود آمده اما مطمئنم هرچه جلوتر برویم، شرایطمان بهتر می‌شود و اوضاع اینطور نمی‌ماند.

وی در خصوص اخراجش در بازی مقابل نساجی و داوری این مسابقه عنوان کرد: من یک کارت زرد در نیمه اول و یک کارت زرد هم در ابتدای نیمه دوم گرفت که هر دو درست بود. اخراج من درست بود اما شبهاتی در داوری بازی وجود داشت. مثلاً یک آفساید گرفت که به نظرم درست نبود اما در کل داوری مشکلی نداشت.

توکلی در مورد این که آیا رسول خطیبی شب گذشته از بازیکنان تیم خداحافظی کرده، گفت: با توجه به مشکلات و ناهماهنگی‌ها، رسول خطیبی بعد از بازی صحبت‌هایی مبنی بر خداحافظی کرد. ما امیدواریم شرایطی فراهم شود که او به تیم برگردد. خطیبی برای تیم خیلی زحمت کشیده و اگر برگردد اتفاقات بهتری برای تیم می‌افتد. ولی آن طور که خبر دارم و شنیده‌ام او خداحافظی کرد.

مدافع آلومینیوم در مورد این که آیا صحبتی از حضور سرمربی جدید در تیم شده است، اظهار داشت: چیزی نشنیده‌ایم و صحبتی هم نشده است. جلسه‌ای هم برگزار نشده که بگوییم اتفاق خاصی در باشگاه افتاده، فکر می‌کنم مدیران باشگاه در تلاش هستند تا خطیبی به تیم برگردد.

وی در خصوص مسائل مالی گفت: فعلا دریافتی نداشته‌ایم اما قول داده‌اند به زودی مبلغی را واریز کنند. بودجه‌ای را برای جذب بازیکنان در نظر گرفته بودند که آن بودجه کم شده اما باشگاه به تعهدات خودش عمل می‌کند و مشکلی بابت هزینه‌های جاری تیم،‌ امکانات و زیرساخت‌ها نداریم.

توکلی در مورد جدایی از ماشین‌سازی و فسخ یکطرفه قراردادش با این تیم عنوان کرد: یکسری مشکلاتی به وجود آمد، در قرارداد من دست برده بودند و به همین خاطر فسخ کردم. مدارکم را هم به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال دادم. قرار است بعد از ظهر روز نوزدهم آبان جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال برگزار شود و باید ببینیم در این دادگاه چه تصمیمی گرفته می‌شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول