اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

زیدان: راموس یکی از بهترین مدافعان دنیاست / کرونایی شدن ازارد تمرکز ما را به هم زد

سرمربی رئال مادرید پیش از بازی مقابل والنسیا در نشست خبری در خصوص کرونایی شدن ازارد و کاسمیرو، عملکرد راموس و مودریچ و شرایط ایسکو سخن گفت.

زیدان: راموس یکی از بهترین مدافعان دنیاست / کرونایی شدن ازارد تمرکز ما را به هم زد

به گزارش خبرگزاری فارس، فرداشب در چارچوب هفته نهم لالیگا رئال مادرید در مستایا میهمان والنسیا است.

ساعتی پیش باشگاه رئال مادرید رسماً اعلام کرد که کاسمیرو و ازارد به کرونا متبلا شده‌اند و در بازی مقابل والنسیا در دسترس نخواهند بود.

زیدان در نشست خبری پیش از بازی اظهار داشت: کاسمیرو و ازارد حالشان خوب است. آنها ناراحت هستند که این اتفاق رخ داده ولی از لحاظ احساسی و فیزیکی حالشان خوب است. برای آنها پیغام گذاشتم و بعدا با آنها صحبت خواهم کرد. اتفاقی رخ داده که باید بپذیریم.

زیدان ادامه داد: می‌توانست این اتفاق بدتر هم رخ بدهد. ما باید این مسئله را بپذیریم و ادامه دهیم زیرا تیمم با قدرت است. امروز تمرین ما متفاوت بود و کمی تمرکز ما به دلیل کرونایی‌ها به هم ریخت.

سرمربی رئال مادرید در خصوص کاپیتان خود گفت: راموس یکی از بهترین‌هاست. کاری که او کرده در مادرید گواه این موضوع است.

او در خصوص ترکیب اصلی مقابل والنسیا نیز گفت: ما بازیکنان کافی برای بازی مقابل والنسیا داریم و باید به خوبی خودمان را آماده کنیم. ما می خواهیم به زیبایی هر چه تمام تر بازی کنیم.

زیدان در خصوص کرونایی شدن ازارد دوباره گفت: ادن بازیکنی قدرتمند است. او می‌داند در زمان مهمی قرار دارد ولی روحیه‌اش را حفظ کرد و حالش خوب است.

سرمربی رئال مادرید درباره ایسکو نیز گفت: این بازیکن شدیدا تلاش می‌کند. اگر او بازی نمی‌کند مشکل ایسکو نیست مشکل من است. او باید به تلاش ادامه دهد. مشخصاً در زمان سختی قرار دارد ولی می‌تواند دوباره به روزهای خوبش بازگردد. او یک بازیکن فوق‌العاده است و نمی‌خواهم کتمان کنم که او کم بازی می‌کند. من وظیفه دارم تعدادی از بازیکنان را برای بازی انتخاب کنم که اخیرا ایسکو در بین آنها نبوده است.

زیدان تصریح کرد: لحظات سختی در این فصل بوده و باید بدانیم که بازیکنان انسان هستند. همه بازیکنان متعهد هستند و خوب نیز عمل می‌کنند. من به همه بازیکنانم اعتماد دارم.

سرمربی رئال مادرید درباره مودریچ گفت: او یک نمونه و الگو برای بازیکنان است. لوکا برای ما خیلی اهمیت دارد ولی من باید بازیکنانم را انتخاب کنم.

وی درباره بازگشت اودگارد نیز تصریح کرد: او در لیست قرار گرفته و حالش نیز بهتر شده است. بازی‌های ملی او را از ما گرفت ولی به بازی برگشته است. مهمترین چیز این است که او 100 درصد آماده است و من شکی به او ندارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول