اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مربیان فوتبال کیش تجلیل شدند/ ابراهیمی: فوتبال کیش مستلزم برنامه‌ریزی است

رئیس و اعضای کانون مربیان فوتبال ایران جزیره کیش با مربیان و پیشکسوتان فوتبال این جزیره دیدار کردند و با اهدای شاخه گل و یک لوح تقدیر از تلاش‌های آنان تقدیر شد.

مربیان فوتبال کیش تجلیل شدند/ ابراهیمی: فوتبال کیش مستلزم برنامه‌ریزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، رئیس و اعضای کانون مربیان فوتبال ایران جزیره کیش به‌مناسبت روز جهانی مربی با مربیان و پیشکسوتان فوتبال این جزیره دیدار کردند.

در این دیدار که به‌صورت حضوری در محل کار و یا منزل مربیان کیش صورت گرفت با اهدای شاخه گل و یک لوح تقدیر از تلاش‌ها و زحمات مربیان جزیره تقدیر شد.

علیرضا ابراهیمی رئیس کانون مربیان فوتبال ایران جزیره کیش به خبرنگار فارس گفت: مربی شخصیتی است که مدت‌ها با صبر و‌ عشق و انرژی برای انسان وقت می‌گذارد و‌ تا از او فردی قوی و خاص نسازد رهایش نمی‌کند.

وی افزود: این روز بهانه‌ای شد تا به‌منظور ارج نهادن به این قشر زحمتکش و اسطوره‌ساز، با حضور در محل کار و یا منزل‌شان از آنان تجلیل شود.

رئیس کانون مربیان فوتبال کیش در پایان اظهار داشت: جزیره کیش دارای مربیان بسیاری است که همگی از تجربه و دانش بالایی برخوردارند که اگر به آنها توجه شود و میدان کافی در اختیارشان قرار گیرد با برنامه‌ریزی مدون می‌توان کیش را به یکی از قطب‌های فوتبال جنوب مبدل ساخت.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول