اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

تاکید جوانان بر تحول با هشتگ «بر مدار تحول» در اوج وقایع انتخاباتی آمریکا

جمعی از فعالان فضای مجازی با هشتگ بر مدار تحول بر لزوم تحول در برخی رویکردها و سیاست‌های مسئولان کشور تاکید کردند.

تاکید جوانان بر تحول با هشتگ «بر مدار تحول» در اوج وقایع انتخاباتی آمریکا

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، روز پنجشنبه(15آبان ماه)، هشتگ «برمدارتحول» ترند توییتر فارسی شد. 

سید مصطفی موسوی دبیرکل جمعیت شبکه ناظران اسلامی در این ارتباط در توییتر نوشت: «ترند شدن بر مدار تحول در اوج وقایع انتخاباتی آمریکا، یعنی همان که مولای ما فرمود: ترامپ انتخاب شود یا بایدن، به ما ارتباطی ندارد.»

علی جهانشاهی، معاونت امور نخبگان این جمعیت نیز در توییتر نوشت: «لشگر جوانان مومن و انقلابی باید وارد فضای مطالبه‌گری بشوند.»

همچنین در ادامه، کاربران دیگری نیز، با  هشتگ «برمدار تحول» به انتشار توییت‌های جداگانه پرداختند.

 

شبکه ناظران انقلاب اسلامی در تشریح این فعالیت مجازی خود آورده است: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، دنباله مسیر افتخار آمیز به سوی آرمان های بلند انقلاب اسلامی را بر عهده ی جوانان قرار دادند و فرمودند که برای اجرای عدالت و مبارزه با تبعیض، چشم امیدشان به جوانان است.

هر جوان مسلمان و انقلابی وظیفه دارد تا با شناخت نکات مد نظر ولی جامعه اسلامی، به سمت عملیاتی سازی آنها حرکت کند و اگر ولی جامعه دستوری دادند وظیفه جوانان انقلابی است که شیوه عملیاتی سازی آن دستورات را پیدا کنند،و عملیاتی سازی فرمایش ها و انتظار های ولی جامعه، لزوما نیاز مند شغل و پست های سازمانی، دولتی یا حاکمیتی نمی باشد. جوانان باید در نظر داشته باشند بدون پست و مقام نیز می توانند در هرجایگاهی تاثیرگذاری خود را داشته باشند.

از طرفی ترکیب نمایندگان مجلس یازدهم متشکل از جوانان پر انگیزه، با ایمان، پر توان، تحصیل کرده و کارآمد در کنار شماری از مدیران انقلابی و دارای سوابق اجرایی و نیز شماری از پیشکسوتان دارای سوابق نمایندگی مجلس، بارقه امیدی را در دل مردم، علی الخصوص جوانان حزب اللهی به منظور ایجاد یک تحول چشم گیر در مجلس شورای اسلامی و به تبع آن در حوزه های اقتصاد و معیشت مردم، فرهنگ، عدالت و سایر حوزه ها ایجاد کرد.

هم چنین رییس مجلس شورای اسلامی نیز در نخستین نطق خود، اشاره ای داشتند به سفرهای استانی نمایندگان، هیئت رئیسه و شخص رئیس مجلس به منظور بررسی و حل معضلات استانی و شهرستانی با محوریت نمایندگان مجلس و از طریق هم افزایی نیروهای جهادی و مردمی، متخصصان و نمایندگان بخش خصوصی، نمایندگام نهاد های عمومی و حاکمیتی و نمایندگان دستگاه های اجرایی.

تمامی این موارد دست به دست هم داد تا ما جمعی از جوانان و دانشجویان که دل در گرو ارزش های انقلاب اسلامی داریم، بنا بر وظیفه دینی و انقلابی و عملیاتی سازی انتظار مقام عظمای ولایت از جوانان ، با تشکیل شبکه ناظران جوان انقلاب اسلامی، به یاری اولین مجلس گام دوم انقلاب در راستای حل معضلات منطقه ای آمده و در حد توان خود، قدمی در راستای حل مشکلات مردم و خدمت به انقلاب اسلامی برداریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول