اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بالگرد اختصاصی به لرستان تحویل داده خواهدشد

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در بدو ورود به لرستان هدف از این سفر را افتتاح آشیانه بالگرد عنوان کرد و گفت: فردا آشیانه بالگرد که از سال گذشته آغاز شده بود به بهره‌برداری می‌رسد.

بالگرد اختصاصی به لرستان تحویل داده خواهدشد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، کریم همتی امشب و در بدو ورود به لرستان هدف از این سفر را افتتاح آشیانه بالگرد عنوان و افزود: فردا آشیانه بالگرد که از سال گذشته آغاز شده بود به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: تحویل بالگرد اختصاصی به لرستان هدیه سفر ما به استان است.

رییس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه در گذشته بالگرد مشترک با استان خوزستان مورد استفاده می‌گرفت، گفت: با توجه به شرایط خاص استان هم از لحاظ محرومیت و‌ هم حادثه خیز بودن استان که ‌اوج آن فروردین ۹۸ بود، وجود بالگرد اختصاصی ضروری است.

همتی با بیان اینکه یک سری تجهیزات امدادی از ماه‌های گذشته به استان ارسال شده، عنوان کرد: کمک‌های جمعیت هلال احمر به استان با ارزش یکصد میلیون تومان به استان ارسال خواهدشد، همچنین پنج میلیارد تومان برای ساخت آشیانه هزینه و سیصد میلیارد تومان نیز برای بالگرد اختصاصی استان هزینه شده است.

وی تاکید کرد: با وجود بالگرد اختصاصی عملیات‌های امدادی هنگام بحران و حادثه با مشکل خاصی مواجه نخواهد بود.

رییس جمعیت هلال احمرکشور در پایان صحبت‌های خود گفت: شارژ انبارهای هلال احمر استان به خونی انجام و اقلام امدادی بیشتری نیز ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول