اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

طرح تشویقی برای روستاهای پاک از کرونا در کهگیلویه اجرا می‌شود

فرماندار کهگیلویه گفت: دهیاران روستاهایی که با اعمال دستورالعمل‌های بهداشتی از کرونا پاک شوند تشویق خواهند شد.

طرح تشویقی برای روستاهای پاک از کرونا در کهگیلویه اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، علیرضا اتابک در نشست مشورتی بخشدار و دهیاران بخش مرکزی اظهار داشت: دهیاران مصوبه‌های ستاد کرونا را به جد در دستور کار قرار دهند.

فرماندار کهگیلویه از دهیاران خواست مانع برگزاری تجمعات و ازدحام جمعیت در مراسمات عروسی و عزاداری شد و گفت: حداکثر جمعیت شرکت کننده در مراسم تشییع 20 نفر با مجوز کتبی از شبکه بهداشت و درمان است.

این مسؤول تصریح کرد: کمیته‌ای متشکل از دهیار، فرمانده پاسگاه، بهورز، مسؤول درمانگاه و رئیس شورای روستا در هر روستا تشکیل و بر اجرای مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا نظارت شود.

اتابک از طرح تشویقی برای اهتمام دهیاران در این خصوص خبر داد و گفت: هر روستایی که با تشدید محدودیت‌ها و اعمال دستورالعمل‌ها از بیماری مصون باشد مشمول این طرح قرار خواهد گرفت.

سید شرمت‌الله حسینی‌پرور بخشدار مرکزی کهگیلویه نیز با اشاره به روند صعودی بیماری کرونا در شهرستان، گفت: دهیاران بخش مرکزی با هماهنگی خانه‌های بهداشت از هر گونه تجمعات جلوگیری و از همه ظرفیت برای اجرای مصوبات استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول