اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تشکل‌های دانش‌آموزی برای نیل به اهداف مشترک، وحدت داشته باشند

امام جمعه تبریز گفت: محتواسازی برای تربیت اجتماعی و ایجاد روحیه امید در نوجوانان رسالت اصلی تشکل‌های دانش‌آموزی است.

تشکل‌های دانش‌آموزی  برای نیل به اهداف مشترک، وحدت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در دیدار آنلاین با مسوولان و تعدادی از اعضای  تشکل‌های دانش‌آموزی استان با تاکید بر تقویت این تشکل‌ها اظهار داشت: در شرایط کنونی تشکل‌های دانش‌آموزی باید ارتباط تنگاتنگی با خانواده‌های دانش‌آموزان داشته باشند و در دو بخش تبیین گام دوم انقلاب و مقابله با جریان تحریف برای آنها تأمین محتوا کنند.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: دانش‌آموزان فرهنگ‌سازان و امیدهای آینده کشور هستند که می‌توانند با پرورش خودباوری، بردباری، تقویت حس کنجکاوی، ایجاد روحیه کار جمعی، بلندهمتی و بلندنظری همچنین مسوولیت‌پذیری محتوای تولید شده را عملیاتی کنند.

وی با بیان اینکه امید رهبر معظم انقلاب هم به جوانان با دانش و بینش بالاست، گفت: تشکل‌های دانش‌آموزی باید نوجوانان با نشاط را در مسیر آرمان‌های انقلاب هدایت کنند تا این سرمایه‌های اجتماعی نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نقش‌آفرین و موثر باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان اینکه بسیج دانش‌آموزی بهترین بستر تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی است، متذکر شد: مسوولان تشکل‌های دانش‌آموزی و معاونان تربیتی و پرورشی باید براساس اصول و مبانی کشور از بین نوجوانان برای آینده کشور کادرسازی کنند، چرا که آینده نظام اسلامی در دستان دانش‌آموزان متعهد و انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی از مسوولان تربیتی و تشکل های دانش‌آموزی خواست برای نیل به اهداف مشترک وحدت داشته باشید تا فرامین رهبر انقلاب در تمامی حوزه‌ها جامه عمل بپوشد.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول