اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تلاش دستگاه های اجرایی قم برای آگاهی بخشی عمومی کرونایی

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استان قم از انجام بیش از 3 هزار و 600 مورد فعالیت و اقدام در راستای اطلاع رسانی، آموزش و آگاهی بخشی کرونا توسط روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

تلاش دستگاه های اجرایی قم برای آگاهی بخشی عمومی کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، رضا صالحی در تشریح عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در دوران شیوع کرونا اظهار کرد: مجموعه شورای هماهنگی روابط عمومی استان قم به عنوان یک تشکل منسجم در حوزه اطلاع رسانی در استان از همان ابتدای همه گیری کرونا تلاش کرد تا با بسیج همه امکانات و اختیارات اطلاع رسانی و آگاهی بخشی دستگاه های اجرایی و همسو با اهداف نظام سلامت، اقداماتی برای آگاهی بخشی و حساس سازی مردم نسبت به خطرات این بیماری سامان دهد.

وی با بیان این که در کنار روابط عمومی ها، نقش خبرنگاران و  اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و روشنگری درباره کرونا بسیار چشمگیر و حائز اهمیت بوده است، ضمن تشکر از زحمات آنان خاطرنشان کرد: این دو بخش در این مدت در کنار هم در میدان بوده اند تا از ظرفیت ها و توان حرفه ای خود به بهترین شکل استفاده کنند.

عضو شورای اطلاع رسانی استان قم در ادامه رویکرد تداوم و استمرار این همکاری ها و همراهی ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: بررسی گزارش عملکرد بیش از 50 روابط عمومی دستگاه های اجرایی نشان می دهد که آنان در چهار بخش اقدامات بصری و فیزیکی، تولیدات چندرسانه ای برای استفاده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی و همچنین انجام طرح های ابتکاری، فعالیت های مختلفی را به اجرا رسانده اند.

صالحی با بیان اینکه تاکنون در مجموع 3 هزار و 644 مورد فعالیت و اقدام توسط روابط عمومی دستگاه های ارزیابی شده در راستای مبارزه با کرونا انجام گرفته است تصریح کرد: حوزه اطلاع رسانی فیزیکی با یک هزار و 681 مورد، حوزه تولیدات چندرسانه ای با 101 مورد، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی با یک هزار و 700 مورد و انجام طرح های ابتکاری با 162 مورد، عناوین مهمترین فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته توسط روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بوده است.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استان قم در پایان با قدردانی مجدد از زحمات و تلاش های خادمان مردم در عرصه روابط عمومی و رسانه ابراز امیدواری کرد با تداوم همکاری تمام دستگاه های اجرایی و مشارکت و همراهی بیش از پیش مردم، شاهد ریشه کنی این بیماری همه گیر در کشور و استان قم باشیم.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول