اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

حمل و نقل عمومی عامل انتشار کرونا/ تهران باید 14 روز تعطیل شود

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حمل و نقل عمومی کلانشهرها عامل انتشار کرونا است، گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا پاسخی نسبت به تعطیلی حداقل دو هفته‌ای تهران نداده است.

حمل و نقل عمومی عامل انتشار کرونا/ تهران باید 14 روز تعطیل شود

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در دویست و چهل و هفتمین جلسه شورا در صحن شورای شهر تهران با اشاره به موضوع شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهار داشت:امیدواریم دولت جدید آمریکا از سر نوشت ترامپ درس عبرت بگیرد چرا که رئیس جمهور قبلی آمریکا سیاست یکجانبه گرایانه و ضد عقلایی داشت و درجهت تضعیف حقوق مردم جهان اقدام کرده بود.

وی درباره موضوع کرونا در پایتخت گفت: این بیماری افزایش چشمگیری در سطح تهران داشته و متأسفانه آمار مبتلایان و متوفیان همچنان بیشتر شده است.

رئیس شورای شهر تهران افزود: متأسفانه ستاد ملی مقابله با کرونا پاسخ مثبتی به صحبت‌های کارشناسی شورای شهر که حتی به تأیید مجمع نمایندگان تهران رسیده، نداده است و تعطیلی  حداقل 14 روزه تهران محقق نشده است که باز هم تقاضا داریم این موضوع مورد توجه قرار گیرد و تهران حداقل دو هفته تعطیل شود.

هاشمی افزود: حمل و نقل عمومی کلانشهرها عامل انتشار کرونا است و باید رفع این مسأله مدنظر قرار گیرد‌. هر چه بیشتر حمل و نقل عمومی به ویژه در تهران توسعه یابد امکان رعایت فاصله اجتماعی و پیشگیری از کرونا وجود خواهد داشت.

وی گفت: باید خلاء سرمایه‌گذاری 10 ساله دولت در حوزه حمل و نقل عمومی برطرف شود و اتوبوس و واگن‌های زیادی برای تهران اختصاص یابد.

رئیس شورای شهر تهران بیان داشت: رکورد فوتی‌های ناشی از کرونا در تهران زده شده است و متأسفانه اگر اقدامی عاجل صورت نگیرد وضعیت بدتر هم خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول