اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اعزام 127 طلبه جهادی برای مبارزه با کرونا در استان مرکزی

مسول بسیج طلاب استان مرکزی از اعزام 127 گروه جهادی همزمان با شیوع موج سوم کرونا خبر داد.

اعزام 127 طلبه جهادی برای مبارزه با کرونا در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور فعال و مستمر در کنار مردم برای طلبه‌های جوان و روحانیون شور و شوق مضاعفی ایجاد کرده است که تاکنون توانسته‌ایم اقدامات خوبی را در زمینه مبارزه با کرونا انجام دهیم.

وی افزود: در شرایط کنونی روحانیون انقلابی و طلبه‌های بسیجی همچون گذشته بر خود تکلیف دانسته‌اند که در کنار مردم باشند و تمام تلاش خود را تا ریشه‌کنی این ویروس منحوس به کار خواهد برد.

رجبی با بیان اینکه از ویژگی‌های یک طلبه تراز انقلاب اسلامی متعهد و مومن و دلسوز به آرمان‌های انقلاب بودن است، بیان داشت: امروز که در شرایط پیچیده و تهدیدهای همه جانبه دشمنان خارجی و نااهلان داخلی تلاش می‌شود انقلاب اسلامی در مسیر عزت و پیشرفت خود با اخلال مواجه شود جامعه روحانیت موظف به مقابله و دفاع از حریم و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح‌الله اظهار کرد: مردمی بودن و بامردم بودن از دیگر ویژگی‌های برجسته طلبه ‌های در تراز انقلاب اسلامی است که باید با همت بیشتر و تقویت این موضوع این مسیر بزرگ را طی کرد.

وی با بیان اینکه بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا ماموریت‌ها و اقدامات خود را در بخش‌های مختلف آغاز کرد افزود: ضدعفونی وگندزدایی معابر شهری، راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و گان بهداشتی از جمله ماموریت‌های ابتدایی این قشر بسیج بود.

رجبی در ادامه گفت: ماموریت دیگر بسیج طلاب و روحانیون استان توجه ویژه به اقشار آسیب دیده از این ویروس منحوس بود که با ورود خیرین و نیکوکاران در چند مرحله به صورت گسترده برگزار شد که در آخرین مرحله 1187 بسته کمک مومنانه در اختیار مردم عزیز قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله از جدیدترین اقدام این قشر بسیج با عنوان واحد امداد و سلامت خبر داد و گفت: پاسخگویی به مسائل شرعی، عملیات روانی، فضای مجازی، ارتباط با قشر جوان و نوجوان، امداد و معیشت از جمله اهداف این واحد جدید در این قشر بسیج خواهد بود.

وی بیان کرد: از دیگر اقدامات این مجموعه راه اندازی گروه آمران سلامت با همکاری هلال احمر استان و استقرار در سطح استان بوده که کمک شایانی در پیشگیری و مراقبت از سلامت عموم جامعه را به دنبال دارد.

رجبی خاطرنشان کرد: اعزام 127 طلبه جهادی در سطح استان از برنامه‌های مهم این سازمان بود که توانستیم با همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی در بحث آموزش و مهارت و پشتیبانی ستاد بحران نهادهای حوزوی گام‌های خوبی برداشته شود.

انتهای پیام/‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول