اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کمبود تخت‌های ICU در بیمارستان‌های اهواز

سرپرست معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا با کمبود تخت ICU مواجه هستیم.

کمبود تخت‌های ICU در بیمارستان‌های اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد سلطانی سرپرست معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اهواز پنج بیمارستان و در هر کدام از شهرستان‌های استان خوزستان یک بیمارستان، درگیر پذیرش بیماران مبتلا به کرونا هستند.

وی افزود: در حال حاضر برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا با کمبود تخت ICU مواجه هستیم به طوری که تخت‌های ICU در بیمارستان رازی و بیمارستان گلستان اهواز صددرصد در حال خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی هستند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: میزان اشغال تخت ICU در همه بیمارستان‌های پذیرش‌کننده کرونا در شهرستان‌ها نیز تقریبا صددرصد است و به محض اینکه یک بیمار مرخص یا جابه‌جا می‌شود، بیمار دیگری در ICU بستری می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از شرکت در اجتماعات، بیان کرد: مشاهده می‌شود که تعدادی از مردم همچنان در مراسم عزاداری یا اجتماعات شرکت می‌کنند که این مساله موجب می‌شود مشکل گسترش بیماری همچنان باقی بماند.

سلطانی با اشاره به طولانی شدن روند بیماری، بیان کرد: کادر درمان در این ماه‌ها تحت فشار زیادی بوده‌اند و قطعا با این روند، فرسودگی شغلی ایجاد می‌شود، تعداد بیماران نسبت به تعداد کادر درمان بیشتر است بنابراین طبیعی است که شیفت‌ها سنگین‌تر و کار بیشتر از توان افراد باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول