اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف بیش از ۱۷۱ میلیارد ریال کالای قاچاق و احتکاری/ دستگیری ۲۳ نفر قاچاقچی در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح سراسری تشدید مبارزه با قاچاق و احتکار کالا و دستگیری ۲۳ قاچاقچی و محتکر و کشف ۱۷۱ میلیارد ریال کالای قاچاق و احتکاری خبر داد.

کشف بیش از ۱۷۱ میلیارد ریال کالای قاچاق و احتکاری/ دستگیری ۲۳ نفر قاچاقچی در غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در شرایط فعلی جامعه و در راستای مقابله با قاچاقچیان، سودجویان و محتکران کالاهای اساسی، طرح تشدید مبارزه با قاچاق و احتکار کالا از ۱۰ آبان‌ماه جاری به مدت یک هفته در ۶ شهرستان غرب استان تهران به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی گفت: در جریان برگزاری این طرح، شهرک‌های صنعتی، سوله‌ها و باغات شهرستان‌های شهریار، ملارد، قدس، رباط کریم، بهارستان و اسلامشهر که محل مناسبی برای دپوی کالاهای قاچاق و احتکارشده است، مورد رصد و پایش اطلاعاتی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی، نسبت به شناسایی مراکز پخش، توزیع و نگهداری کالاهای اساسی شهروندان اقدام کرده و در این خصوص از ۵۵ انبار بزرگ در منطقه غرب استان تهران بازدید کردند.

سردار ظهیری افزود: در جریان طرح مقابله‌ای پلیس، اموال قاچاق از قبیل ابزارآلات، چوب، پارچه، لوازم خرازی و خانگی، گازوئیل، لاستیک خودرو، غذای ماهی، سیگار و تنباکو و دستگاه استخراج ارز دیجیتال و اموال احتکاری از قبیل شکر، روغن نباتی، انسولین و ژل ضدعفونی‌کننده از انبارها و سوله‌ها کشف شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه قاچاق و احتکارشده را ۱۷۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در بازدید از انبارها و مراکز نگهداری کالاهای اساسی در مجموع ۲۳ قاچاقچی کالا و محتکر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران به کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۴۶ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال و کالای احتکاری به ارزش ۲۵ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال اشاره و تصریح کرد: در کسب این موفقیت بدون شک، مردم عزیز نقشی مهم دارند و صنوف مختلف نیز در جریان برگزاری این طرح همکاری خوبی با پلیس کردند و شهروندان می‌توانند برای حفظ امنیت و ثبات اقتصادی، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/د/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول