اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

راه‌اندازی مرکز پشتیبانی ناوگان هوایی کشور در منطقه اقتصادی پیام

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از راه اندازی مرکز پشتیبانی ناوگان هوایی کشور افق پیش روی منطقه ویژه اقتصادی پیام خبر داد و گفت: این اقدام با همکاری مجموعه مپنا انجام خواهد شد.

راه‌اندازی مرکز پشتیبانی ناوگان هوایی کشور در منطقه اقتصادی پیام

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نادر ثناگو مطلق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، امروز در جمع خبرنگاران، گفت:  ایجاد مراکز پشتیبانی ناوگان هوایی کشور با توجه به ظرفیت‌‍های موجود در این فرودگاه یکی از مهم ترین برنامه‌های پیش روی پیام در آینده ای نزدیک است.

وی افزود: هم اکنون بخش هایی از جمله مسافری، کارگو و آموزشی در منطقه در حال خدمات رسانی است که موجب شده تا امروز پیام به یک مجموعه منحصر به فرد تبدیل شود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اضافه کرد: در کنار ارایه این خدمات با توجه به پتانسیلی که در پیام وجود دارد، به دنبال این هستیم تا با به راه انداختن مرکز تعمیر و نگهداری هواپیما و هلی کوپتر یکی از نیازهای اساسی کشور به این بخش با توجه به وجود تحریم‌ها را مرتفع سازیم.

ثناگو مطلق گفت: به همین منظور با استفاده از بخش‌هایی از جمله گروه تخصصی مپنا در آینده نزدیک پیام به بزرگ‌ترین مرکز تامین قطعات و تعمیرات هواپیماها تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: به روز رسانی پرنده هوایی، تقویت ناوگان هوایی کشور، ارائه خدمات تعمیر و نگهداری هواپیما و هلی کوپتر از مهم ترین اهداف راه اندازی این مرکز است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه استفاده هر چه بیشنر از توان داخلی در شرایطی که مورد شدیدترین هجمه های داخلی و خارجی هستیم از مهم ترین برنامه های پیام در سال جهش تولید است عنوان کرد: هدف اصلی این است که با تکیه بر داشته های داخلی و استفاده از توان متخصصان بومی در این بخش که یکی از نیازهای امروز کشور است بتوانیم به یک خودکفایی برسیم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول